• Dat topic werd gesloten (8
    En ik wilde net even melden
    Dat mij irriteerd dat sommige mensen Asskissers zijn van andere mensen.
    Wees vrij je aangesproken te voelen (:

    Edit: 'Ik had het dus niet over aanhangers van De Mods, maar over sommige users (:'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:50 ]

    Boefje schreef:
    Wat ik ook zo mooi vind; sommige mods denken dat ze iets over ons te zeggen hebben. a. nee. b. mocht het wel zo zijn, onze ouders hebben ook iets over ons te zeggen en de meeste pubers luitseren daar ook amper naar. No offence to those who do.


    Mods zijn er om de orde te bewaren, niet om de baas te spelen en ik ben er zeker van dat niemand van ons zo denkt. De orde bewaren en de baas spelen is een wezenlijk verschil.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mensen (en mods), ontopic?


    I am an idiot, I move.

    Waarom klinken de nieuwe mods meteen als mods. Dudes, users vinden het leuk als je een beetje normaal doet en niet meteen allerlei wetten oplegt, op school doe je toch ook niet zo van het orde houden?


    SLOAN.

    Boefje schreef:
    Wat ik ook zo mooi vind; sommige mods denken dat ze iets over ons te zeggen hebben. a. nee. b. mocht het wel zo zijn, onze ouders hebben ook iets over ons te zeggen en de meeste pubers luitseren daar ook amper naar. No offence to those who do.

    No offence, maar als je het hier zo kut vindt en alleen maar dingen te klagen hebt, ga dan alsjeblieft naar een andere site en ga daar onrust scheppen? Hou het hier gezellig voor de mensen die het gezellig willen houden en loop niet zo te stoken. Ik hoef hier geen zeikreactie op terug, ik zeg het alleen maar even.


    your eyes are like stars in the night.

    Boefje schreef:
    Wat ik ook zo mooi vind; sommige mods denken dat ze iets over ons te zeggen hebben. a. nee. b. mocht het wel zo zijn, onze ouders hebben ook iets over ons te zeggen en de meeste pubers luitseren daar ook amper naar. No offence to those who do.

    Dat hebben ze ook, lol. Als we ons niet aan de regels houden krijg je straf, plain easy :]

    ON: Niet zozeer aan Quizlet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik irriteer me er aan dat er ineens zoveel mods zijn, haha xd.


    Me so good.

    SLOAN schreef:
    Waarom klinken de nieuwe mods meteen als mods. Dudes, users vinden het leuk als je een beetje normaal doet en niet meteen allerlei wetten oplegt, op school doe je toch ook niet zo van het orde houden?

    Waarom klinken de nieuwe mods meteen als mods? Nou, dat spreekt voor zich lijkt me. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Waar ging dit topic ook alweer over? ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wherewithal schreef:
    (...)
    Dat denken we helemaal niet; we zijn hier gewoon om orde te houden, en het gezellig te houden. Nee, dat lukt inderdaad niet altijd aangezien we ook een stel tieners zijn.
    En als je wel denkt dat wij denken dat we alles over jullie te zeggen hebben, dan heb je dat goed mis. Dit willen we helemaal niet laten blijken.


    Om eerlijk te zijn; de gezelligheid houden lukt jullie niet echt. En als dat je niet lukt, waarom ben je dan nog steeds een mod? ;$$$$


    you're my favourite part of the day ~

    TheBoss schreef:
    (...)
    Dat hebben ze ook, lol. Als we ons niet aan de regels houden krijg je straf, plain easy :]

    ON: Niet zozeer aan Quizlet.

    lmao, waarom ben jij altijd zo droog dat ik erom moet lachen haha :')


    Hope goes lost but never dies.

    ROSEISHOT schreef:
    Waar ging dit topic ook alweer over? ;x

    over mij 8D


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    Ik voel me aangesproken, lol.

    Ja Ambie van me iedereen weet dat je graag aan mijn billen hangt luffff joe toeee!
    Hahahahah sorry schat moest even. Wat ben ik toch altijd grappig met het reageren op jou reactie's in topic's nietwaar? (nerd)

    Even ontopic?


    Olive

    Guardiola schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn; de gezelligheid houden lukt jullie niet echt. En als dat je niet lukt, waarom ben je dan nog steeds een mod? ;$$$$

    Omdat bepaalde users ons tegen zitten. *Kuch*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Poseidon schreef:
    (...)
    Waarom klinken de nieuwe mods meteen als mods? Nou, dat spreekt voor zich lijkt me. (':


    Maar ze zijn allemaal té streng ;_; Ik zou het best leuk vinden als een mod eens mee offtopic't met ons, zodat ze laten zien dat ze ook maar users zijn, niet dat het een gewoonte moet worden, maar gewoon 1x.


    SLOAN.