• Dat topic werd gesloten (8
    En ik wilde net even melden
    Dat mij irriteerd dat sommige mensen Asskissers zijn van andere mensen.
    Wees vrij je aangesproken te voelen (:

    Edit: 'Ik had het dus niet over aanhangers van De Mods, maar over sommige users (:'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:50 ]

    Canadian schreef:
    Mensen die vrienden van je stelen. --



    Hey ja, ik had iemand eens die een vriendin van mij had gestolen en daarna lekker met iedereen vrienden wou worden zodat ze populair zou worden en ze zei daar achteraan ook weer dat ik een vriendloos leven ga leiden. en ja diegene weet goed genoeg dat ik het over haar heb


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Guardiola schreef:
    Wat ik nu niet snap, is dat dit topic bijna hetzelfde is als het topic van Marrit en Marrit's topic wordt gesloten en deze niet?


    Ik hou van jou Sammie <3


    You can agree with me or you can be wrong

    Boefje schreef:
    Wejoo, ik heb zin om mijn username de volgende keer 'Asskisser' te maken. Maar trouwens, je zegt; de asskissers. Maar de asskissers die jij bedoelt vinden zichzelf net als Sam -nee sam, jij bent natuurlijk geen asskisser, no offence- gewoon iemand die dezelfde mening deelt als iemand anders. Dus is het begrip 'asskisser' eigenlijk gewoon nutteloos omdat niemand dan een asskisser is.
    EPICWIN.


    HAHAHA EPIC FAIL.
    Succes met je Asskisser naam hahahahah.
    Wie zegt dat ik het over jou had.
    als ik mensen 'asskisser' noem, en jij voelt je aangesproken,
    dan wil dat heel wa zeggen over jou.

    Ecstasy schreef:
    Askissers inderdaad. Of van die mensen die denken dat ze ó zo belangrijk zijn hier en doen alsof ze 'Miss Quizlet' zijn. En natuurlijk ook van die mensen die denken dat ze hier moderator moeten gaan spelen.

    Verder vind ik iedereen hier heel aardig hoor, haha. (krul)

    Sadism schreef:
    (...)

    HAHAHA EPIC FAIL.
    Succes met je Asskisser naam hahahahah.
    Wie zegt dat ik het over jou had.
    als ik mensen 'asskisser' noem, en jij voelt je aangesproken,
    dan wil dat heel wa zeggen over jou.


    Jammer, maar het duurt nog een maand voor ik kan veranderen :3
    Maar ik denk dat niemand zich aangesproken voelt, dus praat je tegen je onzichtbare vriendjes :3


    You can agree with me or you can be wrong

    Boefje schreef:
    En mijn prachtige topic werd gesloten en deze niet D:


    Dat zeg ik dus ook eh. Ik snap Q soms niet meer.


    you're my favourite part of the day ~

    SLOAN schreef:
    Weet je, ik ben een Asskisser van dé Rose, kom er eerlijk voor uit. Dus, wat bereik ik hiermee? Status, een gekuste kont van Rose? Rose haar kont mogen hebben gekust. Nah, nee niks.

    Who the fuk is die Rose?


    ars moriendi

    Waar ik me aan erger? Nah, er is steeds minder vertrouwen tussen de mods en de users, klaar.

    Boefje schreef:
    (...)

    Jammer, maar het duurt nog een maand voor ik kan veranderen :3
    Maar ik denk dat niemand zich aangesproken voelt, dus praat je tegen je onzichtbare vriendjes :3


    Al heel veel mensen voelen zich aangesproken
    waaronder jij :'D

    Ik heb dus een hekel, dat ieder fxcking topic word gesloten tegenwoordig.


    Smiling but close to tears.

    Het irriteert me ook aan Q dat mensen zich snel aangesproken voelen door iets en dan daar even op in moeten gaan. Zodat ze weer aandacht krijgen wat leid tot een status (krul)


    -

    Bieberiffic schreef:
    Ik heb dus een hekel, dat ieder fxcking topic word gesloten tegenwoordig.


    true.

    Genius schreef:
    Het irriteert me ook aan Q dat mensen zich snel aangesproken voelen door iets en dan daar even op in moeten gaan. Zodat ze weer aandacht krijgen wat leid tot een status (krul)


    LOL
    idd.

    Boefje schreef:
    Wejoo, ik heb zin om mijn username de volgende keer 'Asskisser' te maken. Maar trouwens, je zegt; de asskissers. Maar de asskissers die jij bedoelt vinden zichzelf net als Sam -nee sam, jij bent natuurlijk geen asskisser, no offence- gewoon iemand die dezelfde mening deelt als iemand anders. Dus is het begrip 'asskisser' eigenlijk gewoon nutteloos omdat niemand dan een asskisser is.
    EPICWIN.


    Een asskisser gaat wel verder dan dezelfde mening delen als iemand. Ik ga er verder ook niet op in, aangezien ik mezelf voorhoud om aardig te blijven. (:

    Sadism schreef:
    (...)

    Al heel veel mensen voelen zich aangesproken
    waaronder jij :'D


    Ja, ik voel me aangesproken, en het maakt me geen fuck uit wat jij daar van vind :'D
    En wat versta jij onder asskisser dan? Ik zie het dus meer als 'dezelfde mening delen' of 'opkomen voor vrienden'.


    You can agree with me or you can be wrong