• Ik ga samen met een vriendin van me op harry potter kamp dit jaar, en ik vroeg me af of er nog meer quizlettertjes daar naartoe gaan.m dus zijn er nog meer mensjes hier die er naar toe gaan?

    edit: ik krijg nu veel vragen over welke site, en dat is gewoon www.vinea.nl en over wat je dan gaat doen, noiu je gaat langs veel filmlokaties en je maakt een hele reis door engeland, dus dat is best vet. Jammergenoeg is dit jaar het laatste jaar.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:15 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat is awesom, veel plezier _O_


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Bestaat dat serieus?! Hahahaha, sjiek.
    Wat houdt dat dan juist in? (krul)

    WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF BESTAAT DAT? O.O
    WAAR IS DAT? O.O
    i'n turning crazy *&%^^$^^


    =

    wat? dat klinkt geweldig! is dit echt het laatste jaar? ):
    nee ik ga niet, ik wist niet dat er zoiets bestond...


    Love? No. I prefer cats.

    Lijkt me héél leuk, maar het is een beetje duur :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ha ha, het lijkt me wel supergaaf. Maar ik denk dat ik daar een beetje te uit voor ben, er staat voor 14-16 jaar en dan ben ik al 18 :Y) Dus nee, ik ga dan niet :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lijkt me vet man! :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is zo cool! Maar 750,- kan ik nouw net niet betalen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    WHOAH!! VET!! *wordt groen van jaloezie*


    There's power in the words you whisper.

    Zijn er nog plaatsen vrij?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Whaaaaaaaaaaaat? Bestaat zoiets? My god, daar ga ik heen. Ik ga meteen eens op de site kijken! (:

    WHAAAAAAAA !!
    Ik wil :'D
    Eventjes vragen, ook al weet ik dat ik waarschijnlijk niet mag :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Voor de mensen die nog nieuwsgierig zijn: dit is de link naar het Harry Potter kamp.
    Ik ga dus samen met WhatTheFuck daar naartoe, en het wordt echt supergezellig! Het is dus in Engeland, georganiseerd door de organisatie Vinea. Voor ouders informatie: dat is een erg goede organisatie die het allemaal goed geregeld heeft, je kinderen worden echt niet meegenomen door een stelletje pedo's of zo (ik spreek uit ervaring, dit wordt mijn tweede kamp). Het kost wel €750,- en als je verzekeringen enzo afsluit (hoeft niet per se) dan wordt het iets van 800 euro ofzo, dat weet ik niet precies. Maar goed, het is een rondreis van 8 dagen en de rest kun je wel op de site vinden.
    Dit was mijn reclamepraatje, ik hoop dat er nu wat mensen van Q op afkomen want dat lijkt me übercool!!!!!
    Wie komt? :Y)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 11:36 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Klinkt wel grappig xD

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 18:21 ]


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Dudes, we gaan gewoon met een hele Q groep 8D


    #WWED - What Would Emma Do?