• Ik ga samen met een vriendin van me op harry potter kamp dit jaar, en ik vroeg me af of er nog meer quizlettertjes daar naartoe gaan.m dus zijn er nog meer mensjes hier die er naar toe gaan?

    edit: ik krijg nu veel vragen over welke site, en dat is gewoon www.vinea.nl en over wat je dan gaat doen, noiu je gaat langs veel filmlokaties en je maakt een hele reis door engeland, dus dat is best vet. Jammergenoeg is dit jaar het laatste jaar.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:15 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Grieving schreef:
    Dudes, we gaan gewoon met een hele Q groep 8D


    Jeuj :'D Wel de week van 9 juli tot en met 16 juli (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    Voor de mensen die nog nieuwsgierig zijn: dit is de link naar het Harry Potter kamp.
    Ik ga dus samen met WhatTheFuck daar naartoe, en het wordt echt supergezellig! Het is dus in Engeland, georganiseerd door de organisatie Vinea. Voor ouders informatie: dat is een erg goede organisatie die het allemaal goed geregeld heeft, je kinderen worden echt niet meegenomen door een stelletje pedo's of zo (ik spreek uit ervaring, dit wordt mijn tweede kamp). Het kost wel €750,- en als je verzekeringen enzo afsluit (hoeft niet per se) dan wordt het iets van 800 euro ofzo, dat weet ik niet precies. Maar goed, het is een rondreis van 8 dagen en de rest kun je wel op de site vinden.
    Dit was mijn reclamepraatje, ik hoop dat er nu wat mensen van Q op afkomen want dat lijkt me übercool!!!!!
    Wie komt? :Y)


    Dat is net iets te duur :(


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Dat is net iets te duur :(


    Aah, jammer x( Ik moest mijn ouders er ook eerst wel stevig van overtuigen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    (...)

    Aah, jammer x( Ik moest mijn ouders er ook eerst wel stevig van overtuigen...


    Misschien als ik al mijn zakgeld inlever, maar zoiezo mijn Q vrienden gaan allemaal niet :(


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Misschien als ik al mijn zakgeld inlever, maar zoiezo mijn Q vrienden gaan allemaal niet :(


    Ik ga (flower) oke, ik ben dan niet je Q vriend maar nou en, zo'n kamp blijft supergreat


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    waaaauw ik ga aan me moeder vragen ;o


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Arrow schreef:
    (...)

    Ik ga (flower) oke, ik ben dan niet je Q vriend maar nou en, zo'n kamp blijft supergreat


    Wie gaan er dan nog meer?


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Wie gaan er dan nog meer?


    WhatTheFuck, voor zover ik weet (: En misschien nog mensen die het eerst nog moeten vragen enzo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    (...)

    WhatTheFuck, voor zover ik weet (: En misschien nog mensen die het eerst nog moeten vragen enzo.

    Dan houd ik het gewoon op Hp verhalen schrijven ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Vriendin van mij heeft dit vorig jaar gedaan. Ze zei dat het echt SUPER leuk is.

    Geen mensen meer die mee gaan? Want ik had wel gehoopt dat er nog wat mensen van q gingen, een soort van mini meeting.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Protective schreef:
    Geen mensen meer die mee gaan? Want ik had wel gehoopt dat er nog wat mensen van q gingen, een soort van mini meeting.


    Haha, een mini meeting? Je zit dan een week aan elkaar vast, hoor.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou heel graag zo'n reis willen maken:9~

    tot ik de prijs zag )';


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pffft, die laatste dag vertrek ik op vakantie =(
    Ik zou zooo graag gaan...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    StalkingYOU schreef:
    Ik zou heel graag zo'n reis willen maken:9~

    tot ik de prijs zag )';


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •