• Krull schreef op 19 feb 2011 - 20:24:

    Toestemming

    Hallo Splendour!
    Je mag bij deze beginnen met je schrijfwedstrijd! Je krijgt één week de tijd om het topic te openen.
    Sinds net mogen er 8 schrijfwedstrijden tegelijkertijd gehouden worden, vandaar dat je nu al toestemming krijgt.

    Groetjes, Krull
    wedstrijd mod



    Aangezien de 3de opdracht door bijna niemand is ingeleverd, iedereen had het te druk, heeft het ook geen zin om deze te verbeteren. Ikzelf zit ook midden in de examens.
    Het is wel duidelijk dat Courtesan gewonnen heeft. Proficiat! (:
    Voor de rest wil ik iedereen bedanken om mee te doen en het waren echt allemaal sterke inzendingen.

    Alvast een leuke, zonnige vakantie! (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 16:56 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Splendour schreef:
    (...)

    Het is niet dom om iets te vragen hoor ^^ & je mag eigenlijk zelf kiezen wat je doet, een moment uit haar leven beschrijven of een gebeurtenis. Een levensverhaal kan ook maar dat lukt misschien niet in zo'n klein stukje. Als je gewoon het profieltje invult en dan een stukje schrijft is het goed. of je moet het profiel in een soort inleiding willen doen. mag ook, het is maar hoe ingewikkeld je het wilt maken voor jezelf ^^ Het is gewoon heel uitgebreid. Alles mag eigenlijk zowat ^^
    'x


    Aha oké (: kheb al een idee ;D straks ff uitwerken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Deeeeem schreef:
    kan ik nog mee doen? (denk het niet, lees nu pas alle reacties sorry)


    Geeft niet en inderdaad het zit echt helemaal vol, sorry!
    'x


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    zijn er al verhalen ingeleverd? (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Adored schreef:
    zijn er al verhalen ingeleverd? (:

    nope ^^ k'laat het weten als er binnenkomen. x


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Opdracht 1 - Pretty Letdown.

    Ik hoop dat het zo goed is, wil je het me laten weten als ik het paspoortje toch volledig uit moet werken? Want het leek me zo eigenlijk beter, maar aangezien de opdracht anders is.. Najaa let me know.

    & Krijgen we het jurycommentaar in de reacties? Want ik vind het altijd fijn om feedback te krijgen, dan weet ik wat ik kan verbeteren namelijk (:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 1:12 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik geef feedback in de reacties, ik weet niet hoe het met de andere juryleden zit. ;)


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Ik geef feedback in de reacties, ik weet niet hoe het met de andere juryleden zit. ;)

    Same.
    Zie de beschrijving bovenaan ^^


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    ooh shipsie ik geloof dat ik erg slecht ben vergeleken de rest ;x
    maarja het is de eerste keer (a')

    Opdracht 1. Ik hoop dat hij zo een beetje goed is en niet te lang of zo. (:

    Opdracht 1.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    opdracht 1

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 20:33 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Opdracht 1 ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Opdracht 1 - Ik hoop dat 'ie niet te lang is, want er staat ongeveer, haha.

    het aantal woorden is meer een richtlijn, een honderd meer maakt niet zoveel uit. Je wordt er zeker niet op afgerekend (:
    'x


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS