• Krull schreef op 19 feb 2011 - 20:24:

    Toestemming

    Hallo Splendour!
    Je mag bij deze beginnen met je schrijfwedstrijd! Je krijgt één week de tijd om het topic te openen.
    Sinds net mogen er 8 schrijfwedstrijden tegelijkertijd gehouden worden, vandaar dat je nu al toestemming krijgt.

    Groetjes, Krull
    wedstrijd mod



    Aangezien de 3de opdracht door bijna niemand is ingeleverd, iedereen had het te druk, heeft het ook geen zin om deze te verbeteren. Ikzelf zit ook midden in de examens.
    Het is wel duidelijk dat Courtesan gewonnen heeft. Proficiat! (:
    Voor de rest wil ik iedereen bedanken om mee te doen en het waren echt allemaal sterke inzendingen.

    Alvast een leuke, zonnige vakantie! (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 16:56 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Splendour schreef:
    Sorry was ik vergeten te zeggen maar jullie krijgen feedback ^^


    super, count me in


    Ligt and Darkness are both very different..

    Pas je de deelnemers niet aan?
    -sorry, viel even op-


    Ex astris, sciencia

    LiveNow schreef:
    Pas je de deelnemers niet aan?
    -sorry, viel even op-


    en moeten we zelf de topic in de gaten houden of krijgen we allemaal een bericht wanneer het begint?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik wil meedoen! Lijkt me superleuk!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik wil ook wel meedoen


    Je moet worden wie je bent.

    LiveNow schreef:
    Pas je de deelnemers niet aan?
    -sorry, viel even op-

    Er melden zich op korte tijd veel mensen aan dus ik heb even de tijd nodig om ze in de lijst te zetten.

    Sorenos zei op 20 feb 2011 - 19:44:
    en moeten we zelf de topic in de gaten houden of krijgen we allemaal een bericht wanneer het begint?

    Je moet het zelf een beetje mee in de gaten houden, belangrijke mededelingen meld ik persoonlijk ^^
    'x


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Oke, ik ben een zeikerd, maar ik vind opdracht 1 heel vaag.. dus je moet alleen dat lijstje invullen bij die foto?

    Mweeh Sylli wil de foto'sSylli wilt beginnen XD [Ja, ik wacht eerst op foto xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abruzzi schreef:
    Oke, ik ben een zeikerd, maar ik vind opdracht 1 heel vaag.. dus je moet alleen dat lijstje invullen bij die foto?


    Mwehh dat zie je de laattse tijd wel vaker ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil ook meedoen! *o*


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Abruzzi schreef:
    Oke, ik ben een zeikerd, maar ik vind opdracht 1 heel vaag.. dus je moet alleen dat lijstje invullen bij die foto?

    nee, ook een verhaal over schrijven, wat er met die persoon kan gebeurt zijn ofzo. het is heel vrij. Sorry voor de onduidelijkheid maar het is even chaos


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Splendour schreef:
    (...)
    nee, ook een verhaal over schrijven, wat er met die persoon kan gebeurt zijn ofzo. het is heel vrij. Sorry voor de onduidelijkheid maar het is even chaos

    Ik weet niet of ik alleen voor mezelf spreek, maar ik vind het echt super vaag. Hoeveel woorden min. max? En ja.. wtf.. oke ik ben een zeikerd.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:07 ]

    waar staan de links?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Kan ik nog mee doen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Ik weet niet of ik alleen voor mezelf spreek, maar ik vind het echt super vaag. Hoeveel woorden min. max? En ja.. wtf.. oke ik ben een zeikerd.


    dat staat onder enkele afspraken :P tussen 500 en 1500 woorden als goed is ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you