• Krull schreef op 19 feb 2011 - 20:24:

    Toestemming

    Hallo Splendour!
    Je mag bij deze beginnen met je schrijfwedstrijd! Je krijgt één week de tijd om het topic te openen.
    Sinds net mogen er 8 schrijfwedstrijden tegelijkertijd gehouden worden, vandaar dat je nu al toestemming krijgt.

    Groetjes, Krull
    wedstrijd mod



    Aangezien de 3de opdracht door bijna niemand is ingeleverd, iedereen had het te druk, heeft het ook geen zin om deze te verbeteren. Ikzelf zit ook midden in de examens.
    Het is wel duidelijk dat Courtesan gewonnen heeft. Proficiat! (:
    Voor de rest wil ik iedereen bedanken om mee te doen en het waren echt allemaal sterke inzendingen.

    Alvast een leuke, zonnige vakantie! (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 16:56 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Courtesan schreef:
    Ik wil héél graag bright eyes van Simon en Garfunkel..
    Dat is nummer 17 dus.
    En ik ben echt zo onwijs blij met mijn cijfer hé Ö

    You better be, die van jou was ook echt onwijs goed. Congratz :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Trouwens, kun je fanfiction specificeren?
    Want bij fanfiction denk ik meteen aan boeken/bands/films ='D
    Maar het kan ook gewoon zijn dat je een fanfiction schrijft over het liedje, nja, als dat zo goed uitgelegd is. x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Socrates schreef:
    (...)
    You better be, die van jou was ook echt onwijs goed. Congratz :'D


    Haha, dankje, jij ook!
    Die van jou was ook erg goed ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wil 7, metallica (:

    Dankje^^ Ik vond dat er op zich wel betere dingen tussenzaten, maar toch, ik mag niet echt klagen x)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik wil graag 20. Can't Take My Eyes Off of You - Gloria Gaynor


    ~

    ehm doe mij dan maar 21.. en anders 13 want ehm jah.. de rest ken ik nie zo uit me kop...

    maar hoe kan ik eigenlijk al een cijfer hebben als ik maar 2 feedbacks heb gehad? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    /
    ik weet niet welke ik wil;3

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 14:23 ]


    Me so good.

    Fellatio schreef:
    ehm doe mij dan maar 21.. en anders 13 want ehm jah.. de rest ken ik nie zo uit me kop...

    maar hoe kan ik eigenlijk al een cijfer hebben als ik maar 2 feedbacks heb gehad? :$

    Niet alle jury leden hebben op elk verhaal gereageerd maar wel punten geven. Maar kayley heeft wel op alle verhale gereageerd en zij geeft ook meestal de meest waardevolle feedback dus je kan er zeker wat mee (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Courtesan schreef:
    Trouwens, kun je fanfiction specificeren?
    Want bij fanfiction denk ik meteen aan boeken/bands/films ='D
    Maar het kan ook gewoon zijn dat je een fanfiction schrijft over het liedje, nja, als dat zo goed uitgelegd is. x]

    Dus over reeds bestaande personen of personages. Niet enkel zelfverzonnen personen (: en de uitleg is misschien een beetje vaag maar het was laat gisteren, ik pas het straks aan


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    ik wil graag nummer 13,
    en anders 15 :]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Splendour schreef:
    (...)
    Dus over reeds bestaande personen of personages. Niet enkel zelfverzonnen personen (: en de uitleg is misschien een beetje vaag maar het was laat gisteren, ik pas het straks aan


    Okay dan D:
    Daar gaat mijn oorspronkelijke idee ='D
    Hmm, kan ik Grey's anatomy gebruiken?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 14:09 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Splendour schreef:
    (...)
    Dus over reeds bestaande personen of personages. Niet enkel zelfverzonnen personen (: en de uitleg is misschien een beetje vaag maar het was laat gisteren, ik pas het straks aan

    Dus het is bijvoorbeeld oké dat wanneer ik Another one bites the dust heb Freddie Mercury gebruik?
    En verder, moet ik uit het feit dat niemand tot nog toe een nummer aangewezen heeft gekregen, je vrij bent om een nummer te kiezen dat je wilt ook al gebruikt iemand anders het ook?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mensen zeggen dat ze 13 willen terwijl ik die allang een pagina hiervoor had geownt :Y)

    oké.. ik wil 18 ;3


    Me so good.