• Krull schreef op 19 feb 2011 - 20:24:

    Toestemming

    Hallo Splendour!
    Je mag bij deze beginnen met je schrijfwedstrijd! Je krijgt één week de tijd om het topic te openen.
    Sinds net mogen er 8 schrijfwedstrijden tegelijkertijd gehouden worden, vandaar dat je nu al toestemming krijgt.

    Groetjes, Krull
    wedstrijd mod



    Aangezien de 3de opdracht door bijna niemand is ingeleverd, iedereen had het te druk, heeft het ook geen zin om deze te verbeteren. Ikzelf zit ook midden in de examens.
    Het is wel duidelijk dat Courtesan gewonnen heeft. Proficiat! (:
    Voor de rest wil ik iedereen bedanken om mee te doen en het waren echt allemaal sterke inzendingen.

    Alvast een leuke, zonnige vakantie! (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 16:56 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    BlackMagic schreef:
    Kan ik nog mee doen?

    Ja hoor (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Ik weet niet of ik alleen voor mezelf spreek, maar ik vind het echt super vaag. Hoeveel woorden min. max? En ja.. wtf.. oke ik ben een zeikerd.


    Het aantal woorden staat in de algemene uitleg vermeld. En het is de bedoeling dat mijn inbreng oppervlakkig blijft zodat jullie ruimte hebben om te fantaseren, daar gaat deze eerste opdracht om.


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    http://i614.photobucket.com/albums/tt226/_livinginaworldwithoutyou/schrijfwedstrijd/xxx_by_6Artificial6.jpg


    Sylli neemt die ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Deze voor mij aub :')

    Splendour schreef:
    (...)

    Het aantal woorden staat in de algemene uitleg vermeld. En het is de bedoeling dat mijn inbreng oppervlakkig blijft zodat jullie ruimte hebben om te fantaseren, daar gaat deze eerste opdracht om.

    Oh. Grapje, sorry dat ik zo irritant ben, lol.

    -Ik ben HelloJello, verkeerde account-
    Ik neem deze

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:22 ]


    Ex astris, sciencia

    Abruzzi schreef:
    Deze voor mij aub :')


    Haha die wou ik ook eerst xd zat te twijfelen ;D mja vond die rooie toch iets hipper ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Haha die wou ik ook eerst xd zat te twijfelen ;D mja vond die rooie toch iets hipper ;D

    Ik zat ook naar die rooie te kijken, haha. Maar ik vond deze juist iets hipper, lol.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Ik zat ook naar die rooie te kijken, haha. Maar ik vond deze juist iets hipper, lol.


    Haha hip xd

    [Ow, heb ff weer opgezocht zodat jij dat niej hoefde te doe maar ik heb Foto nmmr 7 ;D]

    Word er ook achter je naam verteld welke foto je heb??


    haha jah dus XD

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:27 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Succes iedereen! ;)

    Kan ik nog joinen ??:)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik wil graag foto 25.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    shithead schreef:
    Kan ik nog joinen ??:)

    Jup (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Heb even zitten twijfelen maar doe maar deze


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    dit is dan de eerste keer dat ik aan zoiets mee doe, maar ik wil mezelf wel eens testen ^^
    i'm in.


    -