• Ik luister sinds 16 februari nu al de hele tijd non-stop All Time Low muziek, ik wil zo graag terug naar het concert.
    Ik word echt gek van mezelf, zo graag wil ik terug, mensen shoot me serieus.
    Wie heeft dit probleem ook?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nazgul schreef:
    (...)
    Nee! Echt! :')

    Omg dat gaat nog wat worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haal kaarten :Y).

    Het lijkt mij echt donders gaaf om bij het concert van Metallica in Moskou te zijn, om alleen al de sfeer te voelen ook al ken ik bij lange na niet alle nummers. Eén probleem: dat concert werd gehouden in 1991 :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik herken het! Maar dan niet met All Time Low..


    ars moriendi

    -Grijnst- -Schiet neer-
    DONE 8D

    Papercut schreef:
    (...)
    Hahaha eerder gaan is leuk, want dan kan je de band nog zien, als je er al vroeg zat had je ze kunnen zien. En ik duw mezelf altijd gewoon tussen mensen door, dus dan sta je zo dichtbij. Anders had je achteraan gestaan.


    Ik heb ze helemaal niet gezien! (N)
    Haha, maar die big zwarte bussen stonden er wel, dat waren zeker hun bussen?
    De deur ging wel open, maar er was zo'n man die iets ging repareren ofzo?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Als ik terug zou kunnen gaan dan zou ik mijn vriendin stiekem thuis hebben gelaten, ze was stiekem een beetje een blok aan mijn been en ging alleen voor mij mee.

    Ik wil niet terug naar ATL want daar ging ik niet heen.
    Maar ik begrijp wel helemaal wat je bedoelt. Geniet er maar lekker van om ze voortdurend te luisteren. (nerd)