• Ik zoek enkele rollen voor mijn storie In Love With The Prince Of Darkness


    Wat ik dus zoek:

    - Slechte vampiers
    - Geest dat in de dromen van Irina Van Helsing komt
    - Goede mannelijke vampier
    - Ex liefje van Dracula :'D
    - Huurmoordenaar



    Wat ik van het personage moet weten:

    Rol;
    Volledige naam;
    Bijnaam (mag, moet niet);
    leeftijd;
    Karakter uitgereid;
    Uiterlijk mét foto;
    Hobby's;
    Hekel aan;
    Dol op;
    Familie;
    Afkomst;
    Extra;.


    Alvast bedankt :'D

    Edit: Je kan uit het volgende kiezen als beloning:
    - Een koekje naar keuze
    - Chocolade
    - 10000 euro van monopoly
    - Een zonnige dag

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 22:00 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    iemand? het is dringend:X


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol;Ex liefje van dracu wete niet of goed of slecht is doe maar wat xD
    Volledige naam;Mia Marous Cazador
    Bijnaam (mag, moet niet);Mia
    leeftijd;unknow
    Karakter uitgereid;Is wel een lieve vamp wil graag verloren mensen helpen.Is meestal blij als haar emotie het laten tonen en is als vampier zijnde bang voor naalden en houd heel erg van vechtlust. Draagt meestal makkelijke mooie kleding.Heeft donkerblauwe ogen zoals de nacht maar als ze in vampier vorm word worden de paars rood. Der blonde haren veranderen dan ook in lang wit puur haar.Haar wapen als ze die nodig heeft is een zeis,die kreegt ze ooit van dracula de zeis is een bedeletje aan der ketting en kan hem pakken en voor zorgen dat ie echt word.
    Uiterlijk mét foto;http://browse.deviantart.com/?q=colorfull&order=9&offset=192#/d2tb16z
    Hobby's; Geeft normaal gesproken les aan kinderen omdat ze der mee kan omgaan en gezellig vind want hun harten zijn nog niet beinvloed ze geeft les in zelf verdediging
    Hekel aan;Naalden,dracula xD(haha duhh)Als mensen haar nachtmerrie's kennen en waar maken.en groente als vamp zijnde vind ze het goor
    Dol op;Chocolade,vechten,lieve kindjes xD mooie kleding(wis ff niks verzin maar iets goed als het slecht is)
    Familie; Enigste overlevenden van vroeger toen der Familie werd uitgemoord. De naam Cazador
    Afkomst;Volbloed vampier maar had soms menselijke trekjes
    Extra;.Verzin maar iets xD


    Never regret something that made you Smile

    Rol; Huurmoordenaar
    Volledige naam; Kaylee Lynn Sophia Black
    Bijnaam (mag, moet niet); Kay
    leeftijd; 21
    Karakter uitgebreid; Kay is een mysterieus persoon die zich op de achtergrond houd. Ze is iemand die andere mensen graag in de gaten houd. Ook is ze erg nieuwsgierig waardoor ze vaak op onderzoek gaat. Kay is iemand die kortaf reageerd als iemand antwoord en is niet snel bang te maken. Kay is niet sociaal en is daarom erg schuw.
    Uiterlijk mét foto; Kaylee heeft een getinte huid en lang bruin haar. Haar ogen zijn groot en groen/blauw van kleur.
    Hobby's; Haar werk, drinken bij haar favo bar, schilderen.
    Hekel aan; Vervelende mannen,
    Dol op; Haar werk, alcohol, schilderen.
    Familie; Kay heeft een klein zusje, Louise , haar ouders zijn vermoord door een huurmoordenaar en nu woont ze bij haar oma met haar zusje.
    Afkomst; Chicago
    Extra; Kaylee geeft veel om haar werk en ruimt iedereen uit de weg die haar dwarsboomt.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 16:37 ]


    Me so good.