• Ik luister sinds 16 februari nu al de hele tijd non-stop All Time Low muziek, ik wil zo graag terug naar het concert.
    Ik word echt gek van mezelf, zo graag wil ik terug, mensen shoot me serieus.
    Wie heeft dit probleem ook?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ben er niet geweest, maar wel wanneer ik bij zo iets ben geweest wil ik er meteen weer heen, dus ik weet hoe je je voelt :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je bent niet de enige! Ik heb dat ook hoor, haha. :'D
    Serieus, laten we een tijdmachine zoeken en teruggaan naar woensdag! (nerd)

    BanZai schreef:
    ik ben er niet geweest, maar wel wanneer ik bij zo iets ben geweest wil ik er meteen weer heen, dus ik weet hoe je je voelt :Y)

    Haha gelukkig maar want ik voel me toch berhoorlijk kansloos.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ken waarschijnlijk maar 1 liedje van hen.
    Het is neit mijn muzieksmaak xd


    Me so good.

    Ecstasy schreef:
    Je bent niet de enige! Ik heb dat ook hoor, haha. :'D
    Serieus, laten we een tijdmachine zoeken en teruggaan naar woensdag! (nerd)

    Serieus doen we! En dan gaan we er extra vroeg heen zodat we helemaal vooraan staan enalles en dan blijven we in de avond nog voor een foto met hun!
    Jammer genoeg heb ik geen tijdmachine. FML


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Serieus doen we! En dan gaan we er extra vroeg heen zodat we helemaal vooraan staan enalles en dan blijven we in de avond nog voor een foto met hun!
    Jammer genoeg heb ik geen tijdmachine. FML


    Ik wil mee...!

    (Waar stonden jullie? Ik stond helemaal rechts, net naast het trapje en dan 1e/2e rij D: )

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 14:12 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    (...)

    Ik wil mee...!

    (Waar stonden jullie? Ik stond helemaal rechts, net naast het trapje en dan 1e/2e rij D: )

    Van mij mag je mee!
    Ik stond met een vriendin eerst recht voor Alex 2 meter van die hekken af, maar ik werd misselijk en benauwd en duizelig en zij ook een beetje dus gingen we meer naar links na een tijdje.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Van mij mag je mee!
    Ik stond met een vriendin eerst recht voor Alex 2 meter van die hekken af, maar ik werd misselijk en benauwd en duizelig en zij ook een beetje dus gingen we meer naar links na een tijdje.


    Ohh da's jammer ):

    Alex en Jack kwamen wel telkens naar ons toe, maar iedere keer kon ik ze net niet aanraken ofzo, wel Jack's schoen aangeraakt :Y)
    En hij gaf z'n plectrum 3x aan de mensen naast ons tsj.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Serieus doen we! En dan gaan we er extra vroeg heen zodat we helemaal vooraan staan enalles en dan blijven we in de avond nog voor een foto met hun!
    Jammer genoeg heb ik geen tijdmachine. FML


    Dat is echt een top idee! Of we gaan eerst heel vroeg terug in de tijd op die dag, zodat we weten wanneer ze aankomen en glippen zo backstage?
    Oké, iets teveel fantasie misschien? Maar inderdaad heel jammer dat we geen tijdmachine hebben!

    fataal schreef:
    (...)

    Ohh da's jammer ):

    Alex en Jack kwamen wel telkens naar ons toe, maar iedere keer kon ik ze net niet aanraken ofzo, wel Jack's schoen aangeraakt :Y)
    En hij gaf z'n plectrum 3x aan de mensen naast ons tsj.

    Ooh dat is wel vet dan is ie toch behoorlijk dichtbij geweest! Maar wel jammer dat je dan net niet een plectrum kon bemachtigen. Bij ons vloog een plectrum van Young Guns, maar die is spoorloos verdwenen op de grond. Hahaha, ik vond Young Guns trouwens ook heel goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Dat is echt een top idee! Of we gaan eerst heel vroeg terug in de tijd op die dag, zodat we weten wanneer ze aankomen en glippen zo backstage?
    Oké, iets teveel fantasie misschien? Maar inderdaad heel jammer dat we geen tijdmachine hebben!

    Jaa doen we! :9~
    Volgende keer wil ik een meet and greet krijgen echt! :9~ De volgende keer ga ik mezelf beter voorbereiden en dan ga ik vragen of ik er al vroeg heen mag! Dan gaat het gewoon nog geweldiger worden!
    En gewoon lekker blijven fantaseren doe ik ook nog steeds, want onder het concert keek Alex richting mij en ik ging lachen en toen hij ook dus ik geloof er lekker in dat ie terug lachte, al weet ik dat hij me toch niet zag haha!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BanZai schreef:
    ik ben er niet geweest, maar wel wanneer ik bij zo iets ben geweest wil ik er meteen weer heen, dus ik weet hoe je je voelt :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Meeeeeeeeeeee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb dat ook altijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wherewithal schreef:
    Meeeeeeeeeeee!

    Shireen laten we terug gaan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.