• Een psychologische ziekte waarin je overobssessed raakt met je idool, je niks anders wil dan hem/haar, je alleen aan hem/haar denkt, jouw leven alleen om hem/haar draait?

    Bestaat er zo'n ziekte?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Geen idee misschien geen ziekte maar een syndroom? :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja, de Justin Bieber fever..


    Me so good.

    Ik weet niet of je het een ziekte kunt noemen, maar er zijn mensen die daar inderdaad last van hebben.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    ja ongeveer


    Shoganai i ne~

    Ik weet zeker dat er zoiets bestaat.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    xSnoepjex schreef:
    Ja, de Justin Bieber fever..


    Ja maar echt een registreerde ziekte.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Reducio schreef:
    Geen idee misschien geen ziekte maar een syndroom? :o


    Ja mss zoiets.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    BIEBERFEVER <3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Volgens mij is dat vaak een soort van contactstoornis o.i.d. Omdat je zelf niet in contact durft te komen met andere jongens, zoek je naar iemand die onbereikbaar is. Dat is veiliger, want diegene zou jou niet direct kunnen kwetsen en hij zal ook nooit ontdekken dat jij hem leuk vindt. Ik denk dat dit meestal het geval is, maar dan moet het wel heel erg zijn hoor. Iemand een leuke jongen vinden is iets anders dan vreselijk verliefd op diegene zijn.


    Life is hard and then we die

    dan zou vast wel voor komen hoor.
    ik weet niet waarom ik dat denk maar ik denk het echt.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Jerusalem schreef:
    (...)

    Ja mss zoiets.

    Kan hé :p Idk.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja.. Weet niet of het juist een ziekte te noemen valt, maar zoiets bestaat wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Erotomanie

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 17:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Steampunk schreef:
    Ik weet niet of je het een ziekte kunt noemen, maar er zijn mensen die daar inderdaad last van hebben.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Exorcist schreef:
    Erotomanie

    Wou ik net zeggen.


    We accept the love we think we deserve.