• Ik luister sinds 16 februari nu al de hele tijd non-stop All Time Low muziek, ik wil zo graag terug naar het concert.
    Ik word echt gek van mezelf, zo graag wil ik terug, mensen shoot me serieus.
    Wie heeft dit probleem ook?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hehe, ik ken 't, maar inmiddels is 't alweer over :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Hehe, ik ken 't, maar inmiddels is 't alweer over :')

    En hoelang heeft dat geduurd, dan kan ik me even geestelijk voorbereiden ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BanZai schreef:
    ik ben er niet geweest, maar wel wanneer ik bij zo iets ben geweest wil ik er meteen weer heen, dus ik weet hoe je je voelt :Y)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben niet geweest. Dus ik niet echt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Papercut schreef:
    (...)
    Ooh dat is wel vet dan is ie toch behoorlijk dichtbij geweest! Maar wel jammer dat je dan net niet een plectrum kon bemachtigen. Bij ons vloog een plectrum van Young Guns, maar die is spoorloos verdwenen op de grond. Hahaha, ik vond Young Guns trouwens ook heel goed!


    Ja! Young Guns waren ook echt goed, maar ik heb er niet van kunnen genieten, omdat ik om de seconde bijna op de grond lag door al dat geduw en de hele tijd aan het opletten was of ik andere mensen daardoor weer niet per ongeluk op de grond gooide enzo.. ):


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    (...)

    Ja! Young Guns waren ook echt goed, maar ik heb er niet van kunnen genieten, omdat ik om de seconde bijna op de grond lag door al dat geduw en de hele tijd aan het opletten was of ik andere mensen daardoor weer niet per ongeluk op de grond gooide enzo.. ):

    Ja klopt! Als je filmpjes van het concert terug kijkt op YT zie je ook precies dat gebied wara de heletijd werd geduwd enzo. Nou daar stond ik dus midden in. Onder Young Guns lag i op de grond met 3 mensen boven op me, dus ik kon er niet echt van genieten, omdat je inderdaad wat jij al zei, heel erg moest oppassen met wat je deed. Maar ze waren wel vet goed en ik heb gehoord dat Young Guns rond september hier weer in de buurt zou zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Story of my life.

    Dat heet een postconcert depression, daar heb ik heel vaak last van.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Papercut schreef:
    (...)
    En hoelang heeft dat geduurd, dan kan ik me even geestelijk voorbereiden ;p

    Hahaha, een aantal maanden sowieso (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    (...)
    Hahaha, een aantal maanden sowieso (cat)

    Hahaha hopelijk maak je me gewoon bang en is dit een grapje? (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja klopt! Als je filmpjes van het concert terug kijkt op YT zie je ook precies dat gebied wara de heletijd werd geduwd enzo. Nou daar stond ik dus midden in. Onder Young Guns lag i op de grond met 3 mensen boven op me, dus ik kon er niet echt van genieten, omdat je inderdaad wat jij al zei, heel erg moest oppassen met wat je deed. Maar ze waren wel vet goed en ik heb gehoord dat Young Guns rond september hier weer in de buurt zou zijn!


    Oh coel!
    Dat andere voorprogramma, Crown Jewel Defense, of zo iets, vond ik een beetje sad.. Ik weet niet of ik nou iemand beledig, dat is in ieder geval niet mijn bedoeling, maar ze kwamen op mij echt raar over..


    It ain't broke, so don't fix it.

    Miauw schreef:
    Story of my life.

    Dat heet een postconcert depression, daar heb ik heel vaak last van.

    Naja nu hoop ik maar dat ik dat na Katy Perry volgende maand dan niet heb, want het is om gek van te worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    fataal schreef:
    (...)

    Oh coel!
    Dat andere voorprogramma, Crown Jewel Defense, of zo iets, vond ik een beetje sad.. Ik weet niet of ik nou iemand beledig, dat is in ieder geval niet mijn bedoeling, maar ze kwamen op mij echt raar over..

    Haha klopt dat vond ik ook een beetje een triets voorprogramma. Ik was 5 over 8 pas binnen dus in de garderobe jas opgehangen enzo. Dus ik heb echt in de zaal maar 1 nummer van hun gehoord, maar ik vond het niet geweldig. Bij young guns stond ik al vet dichtbij en bij ATL nog dichterbij en hun vond ik wel echt vet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Haha klopt dat vond ik ook een beetje een triets voorprogramma. Ik was 5 over 8 pas binnen dus in de garderobe jas opgehangen enzo. Dus ik heb echt in de zaal maar 1 nummer van hun gehoord, maar ik vond het niet geweldig. Bij young guns stond ik al vet dichtbij en bij ATL nog dichterbij en hun vond ik wel echt vet!


    Oh, ik stond daar al vanaf half 4 te wachten ofzo en toen om 7 uur de deuren open gingen snel een T-shirt gekocht, jas in de garderobe en daar in de zaal toen weer een uur gewacht, haha. Maar als je toch nog vooraan bent gekomen zover, waarom ben ik niet later gekomen dan? (zip)


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    (...)

    Oh, ik stond daar al vanaf half 4 te wachten ofzo en toen om 7 uur de deuren open gingen snel een T-shirt gekocht, jas in de garderobe en daar in de zaal toen weer een uur gewacht, haha. Maar als je toch nog vooraan bent gekomen zover, waarom ben ik niet later gekomen dan? (zip)

    Hahaha eerder gaan is leuk, want dan kan je de band nog zien, als je er al vroeg zat had je ze kunnen zien. En ik duw mezelf altijd gewoon tussen mensen door, dus dan sta je zo dichtbij. Anders had je achteraan gestaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Hahaha hopelijk maak je me gewoon bang en is dit een grapje? (cat)

    Nee! Echt! :')


    "I shut my eyes in order to see.'