• Hey Rutger,

    het zou leuk zijn als je GB berichtjes die je echt heel leuk vind als sticky kunt doen, plaatsen of zoiets. net als in het forum jullie kunnen doen.


    gr britt(flower)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 11:50 ]


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Nah, lijkt me niet zo handig. Dan zie je niet goed of je al een nieuw bericht hebt of niet, ook al zie je dat ook al links in het menu ik let daar meestal niet op maar ik ga meestal gewoon op m'n profiel kijken. Als dan een ander bericht altijd van boven blijft staat is het niet zo overzichterlijk meer.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Nah, wat heb je er in godsnaam aan.
    Niet doen xd

    dan maar geen vlaggetje ^^


    Me so good.

    Ow heb het fout gelezen, niet in GB!!!! dat zal alles gigantisch onoverzichtelijk maken


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    hoezo is dat een heel slecht idee? :S

    een sticky is dat je een pb bericht bijv. een vlaggetje kan geven. Dus als het een heel leuk pb is zou je het een een vlaggetje kunnen geven zodat je hem niet kwijtraakt in de post, of als je nog een pb moet beantwoorden, kan je hem ook het makkelijkste onthouden met een sticky


    dus hoezo slecht? :S


    Omdat ik het gewoon een slecht idee vind. Want volgens mij kan de site het niet aan en het lijkt me onoverzichtelijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorenos schreef:
    (...)

    ik zou het ook alleen maar doen met PB berichten, niet met GB


    Juist, en zij stelt voor om hetbij GB berichten te doen (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik denk dat he tniet zo veel verschil zal maken. Maar echt en goed idee vind ik het niet. Net al de meeste zeggen gat het wrs de site zwaarde maken. Ik weet he tniet ehct mar toch vind ik het een idee dat niet echt nodig is.
    xx


    Tears are words the heart can't say.

    ik vind dhet geen goed idee


    Ex astris, sciencia

    als de site het aankan zou het wel handig zijn!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Slecht plan, en daarbij: Waarom zou je .. ?


    Hope goes lost but never dies.

    Nej maar kijk als je bijvoorbeeld zo'n bericht hebt net als mij van ik lees het ik verwijder het en leuke dingen blijven staan dat zou best wel handig zijn. tenminste zo denk ik dan he:$


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    143 schreef:
    Ik vat t niet helemaaaal?


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    143 schreef:
    Ik vat t niet helemaaaal?


    Save me from myself.

    Het lijkt me heel leuk, want dan kan je als sticky zetten dat je géén reclame wilt en dat je je berichtjes altijd verwijderd. :3


    Let the Night embrace you