• Ik heb dus een of ander probleem, ik ging met 2 meisjes om maar die een haatte de ander. Dat meisje die dat meisje haatte deed er alles aan mij in te laten zien dat ze slecht voor me was en zo kregen we elke keer ruzie.
    Op 't laatst moest ik kiezen maar ik wist dat kiezen een slecht idee was dus ik zei: ik ga niet kiezen ik blijf gewoon van jullie beiden en als jullie er een probleem mee hebben gaan jullie maar weg.
    Toen is dat meisje die dat meisje haatte weg gegaan.
    Maar nu vind ik dit dus rot, ik wil beide van hun nog een vriendin zijn.
    Dit kan ook nog eens mijn leven veranderen omdat ik op allebei verliefd ben. Ik weet dus echt niet hoe ik dit moet oplossen en vanwege wat privacy heb ik geen namen erin gedaan, dat zou erg asociaal zijn. Ik hoop dat jullie er wat van snappen en weten hoe ik het moet oplossen want ik wil van hen beide een vriendin zijn en niet meer van 1 van hen....


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Misschien moet je ze even tijd geven.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Misschien moet je ze even tijd geven.

    Probeerde ik maar helpt niet dit is al een maand zo


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    XxBeautifull schreef:
    (...)
    Probeerde ik maar helpt niet dit is al een maand zo

    Misschien moet je het dan maar accepteren dat ze elkaar echt niet moeten..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Misschien moet je het dan maar accepteren dat ze elkaar echt niet moeten..

    Accepteer ik ook maar hen accepteren niet dat ik van beide vriendin wil zijn ze willen dat ik kies


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Als zij er niet tegen kan dat jij niet kiest, betwijfel ik wel of ze echt een goede vriendin voor jou is


    Today will be Girl's Day party with you~

    XxBeautifull schreef:
    (...)
    Accepteer ik ook maar hen accepteren niet dat ik van beide vriendin wil zijn ze willen dat ik kies

    aii..
    Leg ze uit dat ze allebei evenveel voor je betekenen. Probeer een hechtere band met elkaar te krijgen door met z'n drieën wat leuks te gaan doen ofzo.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    -> Verplaatst naar relatie


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle