• Mag de school jou schorsen als je in zoiets als dit gaat lopen?

    Ik heb namelijk zo'n top gekocht en wil er deze zomer graag in lopen, maar ik weet niet of mijn school dit zou toestaan. Ik heb dus ook geen idee of we regels over kleding hebben.

    Zouden jullie zoiets op jullie school mogen dragen of hebben jullie bepaalde regels?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Je kunt er voor de zekerheid nog een zwart hempje onderaan doen. Ik denk niet dat je dan geschorst word.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wij mogen alleen geen petjes op.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik denk bij onze school wel omdat ik meisjes zie met wel ergere dingen.


    live long and prosper

    Eeh nee? Nouja, een meisje bij mij op school had ook zo iets aan. En die is er nog steeds.
    Maar ik zou wel kijken of je je bh kan zien, anders gaan mensen je belachelijk maken :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als je bij ons zoiets aandoen, sturen ze je naar huis om iets anders te gaan aantrekken.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik denk niet dat ze daarvoor gaan schorsen, maar het zou wel kunnen dat een leraar er iets van zegt.
    -Zo zou dat bij ons zijn, denk ik.


    effort never betrays you

    Lijkt me niet. Bij ons zijn mensen die wel vaker iets vergelijkbaars dragen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nee, ik vind van niet. Het is alleen je zij dat je ziet en verder niets, toch? Als je daarom geschorst zou worden zou ik het wel ontzettend belachelijk van je school vinden, moet ik eerlijk zeggen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Deze website is gerapporteerd als onveilig
    4.bp.blogspot.com

    U wordt aangeraden om niet naar deze webpagina te gaan.
    Ga in plaats daarvan naar mijn startpagina

    Microsoft heeft een melding ontvangen dat deze website schadelijk is voor uw computer waardoor uw persoonlijke of financiële gegevens mogelijk openbaar worden gemaakt.

    Meer informatie

    Er is gerapporteerd dat deze website de volgende risico's bevat:

    Schadelijke software: deze website bevat koppelingen naar virussen of andere softwareprogramma's die persoonlijke gegevens op uw computer openbaar kunnen maken aan kwaadwillende personen.

    Meer informatie over phishing
    Meer informatie over schadelijke software
    Rapporteren dat deze website geen bedreigingen bevat
    Negeren en doorgaan (niet aanbevolen)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Het is gewoon een foto? :'D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik denk het niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou er wel een zwart hemdje onderaan doen, maar als het goed is mogen ze je daarom niet schorsen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oki, thnx voor de tips allemaal =)
    Ik ga dan maar thuis dat ding dragen zoals op de foto en op school doe ik er wel een hemdje onder.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Bij ons op school dragen ze veel erger, dus je wordt wss niet geschorst (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Bij ons zou dat niet mogen. Maar ik denk niet dat je wordt geschorst voor een eenmalige overtreding. Of toch niet op kledingregels. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'