• Hallo! :] allereerst ik weet niet zeker of dit hier hoort, zo niet sorry! maargoed naar t verhaal: vanmiddag zat ik mijn kast op te ruimen en kwam heel veel spelletjes tegen, 1 daarvan is: Horsez Het geheim van de manege. Toen ik het spel in de winkel zag liggen leek t me een leuk spelletje nou ik natuurlijk kopen maar eenmaal thuis probeerde ik het spelletje op de computer te zetten, het enige probleem was ik kreeg opeens een heel ander spel namelijk: Horsez plezier op de manege. dat vond ik erg raar want de beschrijving ens was compleet anders en het stickertje op de cd staat ook gewoon Het geheim van de manege. ik heb hem zelfs nog 1 x geruild maar had weer hetzelfde probleem. ik heb er voor de rest niet echt meer aandacht aan besteed, het spel zelf heb ik ook niet meer gespeeld omdat ik Horzes plezier op de manege zelf ook op de wii heb. vanmiddag kwam ik hem dus weer tegen en ik vind het eigenlijk best wel jammer dat het een ander spel is. ik vroeg me af of iemand dit probleem ook had? en of iemand het opgelost heeft gekregen? alvast bedankt! xxxxx

    & ja ik hou nu eenmaal van paardenspelletjes hahha :Y)

    sorry, ik ken dat spel niet.


    Even a white rose has a black shadow.

    Discover schreef:
    sorry, ik ken dat spel niet.


    Geeft niet denk niet dat veel mensen het spel kennen.
    maar ik vind t gewoon vreselijk irritant dat ik er niks aan kan doen!
    had ookal op site van de uitgever gesnuffeld maar kon ook niks vinden daarop. naja hopelijk weet iemand een oplossing!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 0:02 ]

    Volgensmij heb ik dat spel op de Pc maar ik had iets met Bonfire en het paarden mysterie. Het spel was bij mij ook raar ze zeiden met de toetsen wqasd enzo dus ik zo gaan klikken zeggen ze later gebruik de muis en pijltjes toetsen dus ik dat indrukken. kan ze allen lopen en dat paart besturen met pijltjes en spatie...

    Discover schreef:
    sorry, ik ken dat spel niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Discover schreef:
    sorry, ik ken dat spel niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik haat paarden, dus ik ken het denk ik ook niet.


    Me so good.