• My Little Miracle
    Aby-May is geen gewoon meisje. Haar moeder is een heks, maar haar vader daar in tegen is een een vampier en voor eeuwig 30. Ze wonen nog wel samen ook al zijn het vijanden, maar toch zit er een haar in de boter. Na de transformatie van haar vader begonnen de ruzies. Meestal gingen de ruzies over kleine dingen zoals haar moeder die haar krachten gebruikte in het huishouden of haar vader die maar weer eens een mens had gegeten. De ruzies werden heviger, langer en hadden minder aanleiding. Haar ouders hadden steeds vaker ruzie.
    Aby-May leed hieronder en zocht toevlucht bij haar vriend. De jongen noemde Paul en is 16, net als zij. Na een tijdje blijft ze regelmatig bij hem slapen. Zijn ouders zijn nooit thuis. (Ik hoef je vast niet te vertellen wat er gebeurt als 2 tieners alleen thuis zijn en in hetzelfde bed slapen)
    Na een tijdje begint Aby-May last te krijgen van misselijkheid. Haar ouders weten niets over Paul en denken dat het gewoon griep is, maar Aby-May weet beter, ze weet welke gevolgen die wilde nachten wel eens bezorgt kunnen hebben. Zo dus, koopt ze een test, en die is positief. Hoe moet ze dit aan haar ouder vertellen, of aan Paul ??
    Komt alles goed en houd ze de baby?
    Brengt dit alles haar ouders weer bij elkaar?
    Je leest het in My Little Miracle

    Doen/niet doen?
    Origineel/niet origineel?
    Met Paul Wesley
    Cover 1
    Cover 2

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:01 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Iemand ??


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    doen, ik vind hem eigenlijk best geniaal :)
    titel: the vampwitch baby?

    en ik wil best n cover maken, als je zegt wat erop moet ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Doen (';


    Whatever '

    Doen ;D


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey