• Ik kreeg een mailtje van Universal Music van de Jonas Brothers hyves en daar stond dit in:
    UniversalMusic

    Mijn naam is Chantal Biesheuvel. Ik ben student aan de Hogeschool INHOLLAND. Voor Universal Music Group heb ik stage gelopen en schrijf ik een onderzoeksrapport voor de Jonas Brothers.

    Ik heb jou en tien andere Jonas Brothers fans geselecteerd uit alle Jonas Brothers vrienden van de Officiële Jonas Brothers Hyves. Graag zou ik jou een aantal vragen willen stellen over wat jij leuk vind aan de Jonas Brothers en wat jij het liefst doet in je vrijetijd. Dit interview zal ik gebruiken voor mijn verslag aan Universal Music Group waarin ik de meningen van jou en de andere Jonas Brothers fans zal uitlichten.

    Ik zou het heel fijn vinden als je mij zou willen helpen met het bereiken van mijn doel. Ik zal bij jou langs komen (thuis, op school of een andere plek) maar jij mag natuurlijk ook bij mij langskomen in Haarlem. Net wat jij prettiger vind.

    Zou je mij willen helpen? Stuur dan zo snel mogelijk een email naar XXXXXXX of bel mij op XXXXXX. Op dit emailadres en telefoonnummer ben ik het beste te bereiken. Je mag ook reageren op dit bericht met daarin jouw emailadres en/of telefoonnummer dan neem ik contact met je op.

    Tot snel!

    Groeten,

    Chantal Biesheuvel

    En eerst dacht ik dat het nep was, maar dat was dus blijkbaar niet, want vriendinnen die daar ook lid van zijn hadden niet zo'n mailtje gekregen. En nu voel ik me echt vereerd en zo, en dit wilde ik even met jullie mededelen. ((:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 18:13 ]


    live the life you love

    Grappig.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hahah,
    succes!:P


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Succes, maar blijf altijd opletten!
    Je weet maar nooit (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Leuk! :'D
    Have fun & succes (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen