• Hoi hoi, ik heb vandaag DSi gekocht en wou op internet thuis maar ik krijg steeds 2 error codes. Als ik het goed heb uit mijn hoofd;

    053130-1
    &
    051100-1

    Ik snap niet hoe ik dit moet oplossen en mijn pa is momenteel te koppig om de helpdesk te bellen ;p Misschien dat één van jullie een oplossing weet? Want van internet worden we ook niet veel wijzer en dat helpt niet veel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die nummers kan je intypen op Google of op de site van Nintendo en dan hoor je wel iets te vinden over hoe je het probleem kan verhelpen. ^-^

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 18:01 ]


    Let the Night embrace you

    Sodom schreef:
    Die nummers kan je intypen op Google of op de site van Nintendo en dan hoor je wel iets te vinden over hoe je het probleem kan verhelpen. ^-^


    Ja, dat lutk dus allemaal niet n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan je niet helpen, sorry. Ik heb een oude Nintendo DS lite, die het nog prima doet.

    oow internet, je hebt vast een beveiligd netwerk? Dan moet je zo'n code invoeren van je netwerk ;p (wachtwoord)

    en alles checken ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Colors schreef:
    Ik kan je niet helpen, sorry. Ik heb een oude Nintendo DS lite, die het nog prima doet.

    En staat die nummers niet in het boekje van je DS? ^-^


    Let the Night embrace you

    Colors schreef:
    Ik kan je niet helpen, sorry. Ik heb een oude Nintendo DS lite, die het nog prima doet.


    To infinity and beyond •

    bel zelf de helpdesk?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    @Colors; Ja, ik heb ook DS lite, al 3 jaar en haalde hem laatst uit de kast bleek 1 schaniertje gebroken. Dus dat ding kán uit elkaar vallen, dus maar nieuwe gekocht.

    @Sorenos; Al gedaan, helpt niet.

    @Sodom; Staat niks in over dat hele internet gebeuren, heel vreemd :S

    @Keyblade; Geen optie, gaan ze moeilijke termen gebruiken over de router en shit waar ik geen verstand van heb.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb mijn eerste DS lite kapot laten vallen, omdat die van de trap afviel dankzij een van onze huisdieren.

    Endure schreef:
    @Colors; Ja, ik heb ook DS lite, al 3 jaar en haalde hem laatst uit de kast bleek 1 schaniertje gebroken. Dus dat ding kán uit elkaar vallen, dus maar nieuwe gekocht.

    @Sorenos; Al gedaan, helpt niet.

    @Sodom; Staat niks in over dat hele internet gebeuren, heel vreemd :S

    @Keyblade; Geen optie, gaan ze moeilijke termen gebruiken over de router en shit waar ik geen verstand van heb.


    beschrijf dan eens precies wat je doet.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Dat had m'n zus ook.. die heeft de helpdesk toen gebeld.


    To infinity and beyond •

    Colors schreef:
    Ik kan je niet helpen, sorry. Ik heb een oude Nintendo DS lite, die het nog prima doet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Klik 1
    Klik 2
    Misschien ben je hier wat mee?


    comfort in c h a o s

    SkyHigh schreef:
    Klik 1
    Klik 2
    Misschien ben je hier wat mee?
    \


    Die 1e is zeer handig, eens testen,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.