• want daarnet heeft zich een verschrikkelijk, grote spin zich ergens in mijn kamer verstopt. En aangezien ik een grote fobie heb voor spinnen, durf ik mijn ogen niet dicht te doen zonder te denken dat hij naar me toe zal komen als ik slaap. Dit word weer een nachtje op de bank slapen (cat)
    Waat zijn jullie bang van ^^?


    Olive

    Muggen, vlinders, wespen, bijen.

    Eh, moet ik dat echt allemaal hier neer gaan zetten? Ik ben voor veel te veel dingen bang (A)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ILoveNynk schreef:
    Wist je dat... Je slaapt meestal met je mond open, en dan kruipen er soms spinnen in je mond en verdwalen in je lichaam. Écht waar!

    Je eet toch minimaal 8 spinnen per jaar?


    Happy Birthday my Potter!

    Sadism schreef:
    (...)

    Duh (:

    & haha, sorry. <3


    Jeey

    geeft niks ik keek naar de douchkop en zag dat de gaatjes veel te klein zijn voor spinnetjes


    (Be)lieve in (you)rself

    BloodyGum schreef:
    (...)
    Je eet toch minimaal 8 spinnen per jaar?

    Jup :Y)

    Met een beetje pech, zit die spin dus nu in je maag ;x

    ILoveNynk schreef:
    Met een beetje pech, zit die spin dus nu in je maag ;x


    Jammer voor die spin; ik heb vannacht niet geslapen :Y)


    Olive

    Ocharme ;'D
    Ik heb van die periodes als ik een enge film heb gezien, dat ik echt weken aan een stuk achter elke mogelijke plaats in mijn kamer moet gaan kijken om te checken of er geen monster/moordenaar achter zit.
    Het is zelfs zo erg op sommige momenten dat ik bepaalde plaatsen eerst kijk omdat die moordenaar zich daar het gemakkelijkst uit zou kunnen bevrijden en me gemakkelijker zou kunnen aanvallen.(krul)


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    Ocharme ;'D
    Ik heb van die periodes als ik een enge film heb gezien, dat ik echt weken aan een stuk achter elke mogelijke plaats in mijn kamer moet gaan kijken om te checken of er geen monster/moordenaar achter zit.
    Het is zelfs zo erg op sommige momenten dat ik bepaalde plaatsen eerst kijk omdat die moordenaar zich daar het gemakkelijkst uit zou kunnen bevrijden en me gemakkelijker zou kunnen aanvallen.(krul)


    Haha dat doe ik ook altijd, ik kijk eerst in mijn kast en dan onder mn bed want als ik eerst onder mn bed kijk kan hij uit mn kast springen en van achteren vatten -niet doordenken-


    (Be)lieve in (you)rself

    Dat had ik ook een keer, maar ik heb hem er uit gegooid met een wcpapiertje -machtigwapen,kuch-
    Ik ben als de dood voor trappen, met name roltrappen. Ik ben altijd bang dat ik er vanaf val...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dreamwalker schreef:
    Ocharme ;'D
    Ik heb van die periodes als ik een enge film heb gezien, dat ik echt weken aan een stuk achter elke mogelijke plaats in mijn kamer moet gaan kijken om te checken of er geen monster/moordenaar achter zit.
    Het is zelfs zo erg op sommige momenten dat ik bepaalde plaatsen eerst kijk omdat die moordenaar zich daar het gemakkelijkst uit zou kunnen bevrijden en me gemakkelijker zou kunnen aanvallen.(krul)


    Dat doe ik ook altijd, maar mijn kamer staat rechttegenover mijn ouders kamer. Dus dan loop ik altijd heel vaag naar binnen, want hét zou dan van twee kanten kunnen komen xd


    Trust me. I'm the doctor

    Lockwood schreef:
    (...)

    Jammer voor die spin; ik heb vannacht niet geslapen :Y)

    Misschien komt ie deze nacht je bezoeken :Y)

    Ik was ook eerst bang voor spinnen, maar nu vermoord ik elke spin die ik tegenkom die een stap in mijn kamer durft te zetten. Mwuaha (6).
    Iniedergeval, ik ben bang voor kleine ruimtes (claustrofobie) & ik heb hoogtevrees, en dat is best wel kut vindik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Spinnen, ik ook. En dan is mijn kamer ook nog zo'n spinnenhok. T.T


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    luzdelaluna schreef:
    (...)

    Haha dat doe ik ook altijd, ik kijk eerst in mijn kast en dan onder mn bed want als ik eerst onder mn bed kijk kan hij uit mn kast springen en van achteren vatten -niet doordenken-

    RainForest schreef:
    (...)

    Dat doe ik ook altijd, maar mijn kamer staat rechttegenover mijn ouders kamer. Dus dan loop ik altijd heel vaag naar binnen, want hét zou dan van twee kanten kunnen komen xd


    Waw. Ik ben toch niet alleen ;'D


    effort never betrays you