• want daarnet heeft zich een verschrikkelijk, grote spin zich ergens in mijn kamer verstopt. En aangezien ik een grote fobie heb voor spinnen, durf ik mijn ogen niet dicht te doen zonder te denken dat hij naar me toe zal komen als ik slaap. Dit word weer een nachtje op de bank slapen (cat)
    Waat zijn jullie bang van ^^?


    Olive

    Spinnen heb ook een spinnen fobie


    (Be)lieve in (you)rself

    Lol, stuur 'm maar naar mij toe. Ik ben niet bang om te gaan slapen, want er zijn lieve mensen online op msn enzo (:

    Sadism schreef:
    Lol, stuur 'm maar naar mij toe. Ik ben niet bang om te gaan slapen, want er zijn lieve mensen online op msn enzo (:


    Ik moet hem eerst vinden, anders had ik hem al lang doodgemaakt met mijn wiskundeboek :'D


    Olive

    Ik heb ook een spinnenfobie.. en stiekem ben ik ook bang van jongens


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik roep mijn papa dan altijd xD

    Ik ben bang voor... tja daar vraag je iets xD Insecten?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lockwood schreef:
    (...)

    Ik moet hem eerst vinden, anders had ik hem al lang doodgemaakt met mijn wiskundeboek :'D


    HAHAHA
    ken je die spinnenfilm?
    Dat ze uiteindelijk uit de douchekop komen :'D?

    Sadism schreef:
    (...)

    HAHAHA
    ken je die spinnenfilm?
    Dat ze uiteindelijk uit de douchekop komen :'D?


    Nu kan ik nooit meer douchen en zal ik stinkend door het leven gaan :'D


    Olive

    Lockwood schreef:
    (...)

    Nu kan ik nooit meer douchen en zal ik stinkend door het leven gaan :'D


    XD XD
    En dan op het einde is er zo'n koniginnespin ofzo. en die is MASSIVE. En die gaat nooit dood. En die zit in de kelder. Dus... (: Als er opeens overal allemaal kleine spinnetjes verschijnen, en dan steeds grotere.. Be prepared, in je kelder zit een heeeule grote.

    Sadism schreef:
    (...)

    XD XD
    En dan op het einde is er zo'n koniginnespin ofzo. en die is MASSIVE. En die gaat nooit dood. En die zit in de kelder. Dus... (: Als er opeens overal allemaal kleine spinnetjes verschijnen, en dan steeds grotere.. Be prepared, in je kelder zit een heeeule grote.


    Ik word bang van mijn eigen haar op dit moment, omdat het langs mijn armen glijdt en het lijkt alsof het poten zijn. Bedankt om mijn leven te verpesten en ervoor te zorgen dat ik nooit meer zal slapen, nooit meer zal douchen en vooral nooit meer in de kelder ga.


    Olive

    Lockwood schreef:
    (...)

    Ik word bang van mijn eigen haar op dit moment, omdat het langs mijn armen glijdt en het lijkt alsof het poten zijn. Bedankt om mijn leven te verpesten en ervoor te zorgen dat ik nooit meer zal slapen, nooit meer zal douchen en vooral nooit meer in de kelder ga.


    Hahahaaa :'D Im sorry, dear.
    Hè, ik moest m'n naam veranderen, nu houd ik me aan mijn nieuwe naam :Y):Y)

    passerPUNT schreef:
    Ik heb ook een spinnenfobie.. en stiekem ben ik ook bang van jongens
    Hoezo ben je bang voor jongens?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    -steekt hand op- Ik haat insecten, dus ik pak meestal de stofzuiger, roep mijn moeder of broer en neem groot afstand. =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sadism schreef:
    Lol, stuur 'm maar naar mij toe. Ik ben niet bang om te gaan slapen, want er zijn lieve mensen online op msn enzo (:


    hoorde ik daarbij?

    -je hebt me nu wel bang gemaakt was net van plan om te gaan douchen-

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 9:24 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Penelope schreef:
    -steekt hand op- Ik haat insecten, dus ik pak meestal de stofzuiger, roep mijn moeder of broer en neem groot afstand. =)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bang voor dat ik iemand verlies. ;]