• want daarnet heeft zich een verschrikkelijk, grote spin zich ergens in mijn kamer verstopt. En aangezien ik een grote fobie heb voor spinnen, durf ik mijn ogen niet dicht te doen zonder te denken dat hij naar me toe zal komen als ik slaap. Dit word weer een nachtje op de bank slapen (cat)
    Waat zijn jullie bang van ^^?


    Olive

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Hoezo ben je bang voor jongens?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Spinnen met stip op numero uno. En ook voor neefjes, jeweetwel die prik ding die je bloed opzuigen BAH BAH BAH


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben bang voor alle insecten. En ik heb echt een fobie voor clowns.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Insecten :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    FCBarcelona schreef:
    Ik ben bang voor alle insecten. En ik heb echt een fobie voor clowns.


    Ik heb ook een fobie voor clowns.
    Toen ik vijf jaar geleden naar Drievliet ging met een kinderfeestje, moest je de hand schudden van een clown, maar aangezien ik een hekel heb aan clowns pakte ik snel mijn jas en tas en deed ik net alsof mijn handen vol waren zodat ik de hand van de clown niet hoefde te schudden.
    Dus toen had hij maar bedacht om met mij te gaan dansen..
    Fail.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    luzdelaluna schreef:
    (...)

    hoorde ik daarbij?

    -je hebt me nu wel bang gemaakt was net van plan om te gaan douchen-


    Duh (:

    & haha, sorry. <3

    Ik ben bang voor:
    Grote honden die op je af komen rennen (ben een keer gebeten)
    Vuur

    En mijn domste angst:
    Ballonnen die dicht bij je in de buurt klappen. Dan word ik helemaal panisch.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Give me the spider! *staat met slipper klaar om hem dood te meppen* (6)
    Mare, ik heb faalangst :(


    Happy Birthday my Potter!

    luzdelaluna schreef:
    Spinnen heb ook een spinnen fobie


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mwhaha, dat doet me denken aan de spin op mijn zus haar kamer. Het was rond 7 uur ofzo, ze komt echt als spiderman naar beneden en dat omdat er een spin op haar kamer zit. Wel een hele grote van 3 meter. En toen gingen me vader en ik naar boven en die spin zat toen dus op haar bureau, maar toen wij er waren niet meer. En toen de hele tijd zoeken naar die spin met zaklamp en al. En toen moest ik op haar kamer blijven met haar, en toen gingen we het hele bureau leeghalen en ging ze helemaal uitleggen hoe die spin haar wou leegzuigen en hoe hij zich overal achter ging verstoppen en hij ons nu kon bespringen enz. En toen wou ik douchen zei ik al 10x ofzo, en toen zei ze: Ja ga nou maar, dus ik sta op en opeens zie ik die spin. Dus ik zo: 'Ik maak nu geen grapje, is dat die spin?' En zei dus zo kijken, ze is gillend weg gerent en toen mijn vader halen en nu ligt de spin in de wc, en dat allemaal tot 9 uur. (A)


    hey kijk ik weet niks!

    Ik ben net als jou panisch voor spinnen!


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben bang om te falen en om alleen te staan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Was het trouwens zo'n grote dikke zwarte, die wel wat weg had van Aragog (voor de mensen die dat niet weten, dat is zo'n mega grote acromantula uit Hp)
    Die had ik namelijk een keer op mijn kamer. Hij zat al eeuwen in huis en mijn vader deed er echt alles aan om hem levend te houden.
    Nou ja, op mijn kamer komen was natuurlijk niet zo slim van hem :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Wist je dat... Je slaapt meestal met je mond open, en dan kruipen er soms spinnen in je mond en verdwalen in je lichaam. Écht waar!

    Daarvoor heb ik een papa. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'