• Klik voor het vorige topic.

    Kort samengevat:
    -Het is in Roermond
    -De datum is 23 april.
    -Er is voor de mensen uit Roermond en omstreken een kleine prijs aan verbonden. We gaan namelijk op vlaai trakteren aan mensen die echt moeite hebben moeten doen om te komen :Y)
    Voor de andere mensen is er geen prijs aan verbonden, hooguit je eigen vervoerskosten.


    Deelnemers:
    Razac
    Puzzle
    Goldegg (misschien)
    Tricia
    Immortal
    PUKKEL×DING
    Reticent
    Aiza
    Colingray
    xAvril
    Platypus (misschien)
    PrincesSnape
    SHARONxLOVER (misschien)
    Aiza
    AngelXDust
    ssgtcookie(misschien)
    Levi
    Sorenos(misschien)
    Nyuuchan
    Crusher
    blabber(misschien)
    xBoeddha

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 21:00 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kan btw niet te lang..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    iloveminke schreef:
    Ik kan btw niet te lang..


    Kunnen we rekening mee houden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Kunnen we rekening mee houden.

    is goed, maar jullie hoeven niet allemaal weg omdat ik naar huis moet hé =)
    Er zijn nog genoeg mensen die jullie door Roermond kunnen leiden (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Hmm, Roermond is toch een beetje ver weg en ik moet ook aan m'n portemonnee denken. Haal mij er maar af x(


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kras me maar door. Dan heb ik een meeting in Breda


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan dan ook niet ;(. Haal mijn naam maar van de lijst...


    Are you lost?

    jammer


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    SHAREONxLOVER/ILoveNynk/MarleentjeJR gaat dan ook naar Breda, haal mij er ook maar af.

    meh al diegene die ik ken en wil meeten gaan niet meer, ik weet ook niet of ik dan nog ga.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    meh al diegene die ik ken en wil meeten gaan niet meer, ik weet ook niet of ik dan nog ga.

    Stiekem wil je mij gewoon meeten ^^

    Eh, is het niet een idee als we het gewoon helemaal schrappen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    hmm, maybe kom ik.


    Believe in yourself, change the world.

    PrincesSnape schreef:
    Eh, is het niet een idee als we het gewoon helemaal schrappen?

    Misschien een week verder verzetten?
    De meeting in Breda is op dezelfde datum, en volgens half Quizlet was de Meeting in Breda eerder met die datum. Maar Breda ligt vrij centraal, dus komen een hoop daar juist heen. Zelf zou ik héél graag naar deze meeting, net als Sarita, maar wij organiseren de meeting in Breda, dus kunnen we het niet maken om ineens die meeting in de steek te laten en zeggen: 'Zoek het maar uit, wij gaan naar Limburg' D:

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Misschien een week verder verzetten?
    De meeting in Breda is op dezelfde datum, en volgens half Quizlet was de Meeting in Breda eerder met die datum. Maar Breda ligt vrij centraal, dus komen een hoop daar juist heen. Zelf zou ik héél graag naar deze meeting, net als Sarita, maar wij organiseren de meeting in Breda, dus kunnen we het niet maken om ineens die meeting in de steek te laten en zeggen: 'Zoek het maar uit, wij gaan naar Limburg' D:


    Uhh,, de week daarna is het koninginnedag.. dan zal het denk ik heel druk zijn in roermond,, niet 7 mei ofzoo??

    Oké lekkere mensen, ik moet de 23e werken, dus ik kan dan niet komen, helaas.


    I may not always be perfect, but I'll always try.