• Klik voor het vorige topic.

    Kort samengevat:
    -Het is in Roermond
    -De datum is 23 april.
    -Er is voor de mensen uit Roermond en omstreken een kleine prijs aan verbonden. We gaan namelijk op vlaai trakteren aan mensen die echt moeite hebben moeten doen om te komen :Y)
    Voor de andere mensen is er geen prijs aan verbonden, hooguit je eigen vervoerskosten.


    Deelnemers:
    Razac
    Puzzle
    Goldegg (misschien)
    Tricia
    Immortal
    PUKKEL×DING
    Reticent
    Aiza
    Colingray
    xAvril
    Platypus (misschien)
    PrincesSnape
    SHARONxLOVER (misschien)
    Aiza
    AngelXDust
    ssgtcookie(misschien)
    Levi
    Sorenos(misschien)
    Nyuuchan
    Crusher
    blabber(misschien)
    xBoeddha

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 21:00 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga niet mee.. Ik mag niet omdat ik de dag ervoor heel laat terug kom van Engeland..

    happymee schreef:
    Ik ga niet mee.. Ik mag niet omdat ik de dag ervoor heel laat terug kom van Engeland..

    Jammer..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Willen jullie even reageren of jullie kunnen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    hhhaaha ik woon daar. hoeveel is die prijs?

    raplove schreef:
    hhhaaha ik woon daar. hoeveel is die prijs?


    Ehm, we zien wel hoeveel een vlaai kost en hoeveel mensen mee betalen. Waarschijnlijk iets van vijftig cent. Echt niet veel dus... Maar het licht er maar net aan. Misschien ook wel twee of drie euro.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ehm, we zien wel hoeveel een vlaai kost en hoeveel mensen mee betalen. Waarschijnlijk iets van vijftig cent. Echt niet veel dus... Maar het licht er maar net aan. Misschien ook wel twee of drie euro.


    ok dan ga ik mijn mama smeken.

    Ik kom niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LOL moet ik gaan betalen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, het lijkt me echt heel vet, maar ik woon in België (bij de Franse grens) dus het is me iets te ver ;(


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    Haha, het lijkt me echt heel vet, maar ik woon in België (bij de Franse grens) dus het is me iets te ver ;(


    En dat terwijl je optimistisch bent als ik je naam moet geloven :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wanderer schreef:
    (...)
    nee dyonne, dat is tm 22. maar anne gaat maybe al niet meer mee, omdat dat de dag ná bath is. en jolien ook al niet meer.. :(


    Ik kan wel (yeah)


    "Nabikanai Nagasarenai Yo, Ima Kanjiru Koto Ni Sunao De Itai No"

    Ik betaal trouwens ook mee ^-^ hoeveel is dat dan?? ik wil best 3 euro betalen hoor ^-^


    "Nabikanai Nagasarenai Yo, Ima Kanjiru Koto Ni Sunao De Itai No"

    0912 = Levi! 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oh, poep. Ik kan voor die dag geen vrij meer vragen omdat ik die vier zaterdagen daarvoor al vrij heb moeten vragen, dus het wordt maar hopen dat niemand anders voor de dag vrij moet hebben.

    Hoe laat spreken we eigenlijk af en waar precies?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Aiza komt niet meer.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..