• Uhm Ik ken een meisje, die zit zelf niet in mijn klas maar, ik kwam erachter door haar ''BFF'' dat ze steeds over me roddelt. En laatst was ik er zelf bij maar had het niet gerhoord. We zaten zo bij bijles wiskunde. En die docent vroeg iemand om het antwoord en diegene wist het ntwoord niet dus ik stak mijn vinger op om de antwoord te geven en ik moest het ook uitleggen. Begon ze heel zacht te zeggen tegen mijn vriendin ja Ze irriteerd mij en me vriendin had zo iets van wtf hoezo dat zegt ze zo ze doet alsof ze slim is. En daarna begon ze de hele tijd te slijmen bij mij. En de dag erna begon ze ineens met mijn leven te bemoeien en ikw erd zowat gek. Dus ik had ook laten merken dat ik niet leuk vond wat ze deed en over het feit dat ik zelf ook weet dat ze steeeds roddlet over mij. En nu negeert ze mij enzo -niet dat het me uitmaakt- en nu probeert ze me vriendin af te pakken terwijl ze zelf heeft gezegt ik haat jou vriendin. Maar dat meisje gaat ook nog emt mijn andere virendin om en daarmee kan ik nu dus niet mee om gaan omdat wijf daar altijd bij is. Denken jullie dat ik gewoon met me vriendin om moet gaan en haar moet laten. Of helemaal niet naar me vriendin gaan ?

    Gewoon met je vriendinnen om blijven gaan. Schijt aan dat kind.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet naar je vriendin gaan...... sluit je aan bij een andere vriendinnengrap? Want je kan haar zowiezo niet meer vertrouwen denk ik zo.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Niet naar je vriendin gaan...... sluit je aan bij een andere vriendinnengrap? Want je kan haar zowiezo niet meer vertrouwen denk ik zo.


    Ik bedoel dat ik dan met het meisje waarmee dat wijf omgaat

    Dreft schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat ik dan met het meisje waarmee dat wijf omgaat


    sorry had niet goed genoeg gelezen :$

    maar zeker er mee omgaan, praat desnoods met haar over die situatie.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    sorry had niet goed genoeg gelezen :$

    maar zeker er mee omgaan, praat desnoods met haar over die situatie.


    Ze had me net gekrabbelt om hyves van ja waarom ineens boos doen was grapje ofzo en daarna negeert ze mij Like met dat kind valt niet eens te praten

    Tricia schreef:
    Gewoon met je vriendinnen om blijven gaan. Schijt aan dat kind.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tricia schreef:
    Gewoon met je vriendinnen om blijven gaan. Schijt aan dat kind.


    Happy Birthday my Potter!