• Ik lachte me serieus dood daarstraks in de Life is Live show, of zoiets met Dimi, je kan dus een clip aanvragen enzo maar je ziet dat allemaal verschijnen in beeld en echt om de vijf seconden TOKIO HOTEL! en dan 2seconde later NEE GEEN TOKIO HOTEl en het kwam steeds meer en meer dan beld hij Sarah op en dat was een TH fan en Dimi vraagt en jij vraagt Tokio Hotel aan? en zij ja omdat het zo lang geleden isblablabla en dan zegt Dimi dan hier Tokio Hotel, maar toen kwam I love The 90's 1 APRIL. En echt ik lachte me dood, ik ben zelf ook wel Fan maar djeezus dat was GENIAAl.




    -S.Envy.


    *He's the one.

    WTF x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik vind dat wel kinda dom ><
    dat arme kind heeft wel gelijk><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Bij de dag top 5 van TMF zei die presentatrice dat de Rooky Of the day Tokio Hotel was. Maar het was een 1 april grap. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Omg :'D Jammer dat ik dat gemist heb.

    is opzich ook wel grof t.o.v. Tokio Hotel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja ik vind het er soms overgaan maar het was zo GENIAAL,, en mijn vader zat daar, en toen zei ik tegen hem zie je dat er nog ergere bestaan dan ik:Y)


    *He's the one.

    1 April ! xD
    Tooo


    Your Butt is Mine!

    Nee Julie ik meen het serieus:Y)


    *He's the one.

    Ghehe,
    Ze weten die fans ook altijd in de zeik te nemen hea. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JA ik denk dat dat juist het geniaalste was^^


    *He's the one.

    Ik vind het zielig om de fans,het is misschien wel grappig. Maar like komaan; hoe lang is da gelede da ze tokio hotel nog hebbe gespeeld ö dan moge ze dr geen grap om make fsu wnt ze hebbe ook alleen maar hun geld opgebeld enzu --'

    ik vind het niet zo grappig:X

    maar miss was het wel grappig als je het gezien had..:Y)

    Ik vind het zielig om de fans,het is misschien wel grappig. Maar like komaan; hoe lang is da gelede da ze tokio hotel nog hebbe gespeeld ö dan moge ze dr geen grap om make fsu wnt ze hebbe ook alleen maar hun geld opgebeld enzu --'

    Dat heb je te danken aan de gestoorde psychopaten die Tokio Hotel stalken. Serieus, ik ben zelfs bang van de meeste fans. ><

    (...)
    Dat heb je te danken aan de gestoorde psychopaten die Tokio Hotel stalken. Serieus, ik ben zelfs bang van de meeste fans. ><

    'Hoi, ik ben fan van Tokio Hot..'
    'AAAAAAAAAAH!!'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik haat 1 april --'


    We'll never be as young as we are tonight

    Dimi heeft iets tegen Tokio Hotel :'D


    Some people make the world special just by being in it