• We hadden vandaag het laatste uur opvang van Natuurkunde, om wat vage redenen. We zouden dus met de hele klas niet gaan, op een paar mensen na. Ik wilde zelf ook gaan niet samen met wat meer mensen, maar drie jongens uit onze klas zaten ons allemaal op te naaien. Zo van: ''Ja kom gewoon, we gaan met z'n allen''. En dan helemaal flippen als je niet meewilde.

    Ik fietste samen met iemand langs de AH naar huis en ze stonden daar dus met z'n drieën. Ze vroegen of iedereen was gegaan, dus wij zeiden ja. Zeggen ze dat ze naar huis gaan, krijgen we een kwartier later een smsje dat ze gewoon in de les zitten. Nou is de rest er dus gewoon echt bij, heel hard ook.

    Ik ga dus morgen met dat meisje hun vernaaien. Wij gaan naar onze coördinator en we gaan zeggen dat zij ons op hadden genaaid, en dan zelf wel waren gegaan.

    Ja sorry hoor, maar ik ben zo boos! (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Belieburx schreef:
    (...)

    Forum/Topic dan. Komopzeg, het is je eigen schuld, je had moeten blijven. Klaar.


    Oh ja, zeker wel joh.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Woweh. Love, peace and icecream.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pirates schreef:
    Weetje laat ook maar gewoon zitten, jullie begrijpen het toch niet. En ga nou niet lopen zeuren dat ik had moeten blijven, want dat snap ik zelf ook wel. 8D
    Als je toch vantevoren al weet dat wij het ''niet begrijpen'', moet je geen topic openen (;


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    skream zei op 17 feb 2011 - 15:14:

    Pirates schreef:
    Weetje laat ook maar gewoon zitten, jullie begrijpen het toch niet. En ga nou niet lopen zeuren dat ik had moeten blijven, want dat snap ik zelf ook wel. 8D

    Als je toch vantevoren al weet dat wij het ''niet begrijpen'', moet je geen topic openen (;

    Daar ben ik het helemaal mee eens!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nazgul schreef:
    Woweh. Love, peace and icecream.


    Haha inderdaad.

    Sorry dat ik zo boos doe, maar ik ben gewoon zo boos op hun en op met zelf. Ik wilde helemaal niet weggaan, maar iedereen keek mij aan of ik mee zou gaan, daar kan ik gewoon niet tegen. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gewoon niet spijbelen, eigen schuld dikke bult (krul) Verhaaltje gesloten.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Pirates schreef:
    Weetje laat ook maar gewoon zitten, jullie begrijpen het toch niet. En ga nou niet lopen zeuren dat ik had moeten blijven, want dat snap ik zelf ook wel. 8D


    Als wij het niet "begrijpen", waarom leg je het ons dan niet uit?(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Kunnen jullie nu op houden te discussiëren hierover? :/ Jeez. Ten eerste vraagt ze niet wie de schuldige is, maar ze deelt gewoon even mede dat het een naaierstreek is, wat 't ook is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Belieburx schreef:
    skream zei op 17 feb 2011 - 15:14:

    Pirates schreef:
    Weetje laat ook maar gewoon zitten, jullie begrijpen het toch niet. En ga nou niet lopen zeuren dat ik had moeten blijven, want dat snap ik zelf ook wel. 8D

    Als je toch vantevoren al weet dat wij het ''niet begrijpen'', moet je geen topic openen (;

    Daar ben ik het helemaal mee eens!


    @ jullie allebei hè. (:

    Ik wist toch niet dat jullie het niet zouden begrijpen, had zo kunnen zijn hoor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De volgende keer blijf ik ook op school, dat had ik al meteen besloten. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    (...)

    @ jullie allebei hè. (:

    Ik wist toch niet dat jullie het niet zouden begrijpen, had zo kunnen zijn hoor.

    Ik begrijp het hoor? Maar ik blijf bij mijn standpunt; je had moeten blijven. Als je van te voren al weet, dat ze mensen pesten, dán zou ik NIET geluisterd hebben. Dus het is ook je eigen schuld.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Pirates schreef:
    De volgende keer blijf ik ook op school, dat had ik al meteen besloten. 8D


    Braaf zo, achja van je fouten leer je he. Ik kan best begrijpen dat jullie weg wouden, dat wou ik vroeger soms ook hoor :'D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Ik begrijp het hoor? Maar ik blijf bij mijn standpunt; je had moeten blijven. Als je van te voren al weet, dat ze mensen pesten, dán zou ik NIET geluisterd hebben. Dus het is ook je eigen schuld.


    Het is onderhand wel duidelijk wat je wilt zeggen hoor. Ik heb ook allang laat maar gezegd, aangezien jullie het niet begrijpen, wat inderdaad ook niet kan. Dat is dom van mezelf, weet ik.

    Maar ik ben gewoon boos, gewoon boos.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Natuurkunde is ook saai;p wat stom, ik ben ook een keer met nog iemand als enige weggegaan omdat de leraar er niet was. We hadden wel gelijk (; maar toen zei ook iedereen; ja ik doe me! Maar ze bleven allemaal op school. Dat is ech laf.
    Wat stom voor je!


    Me so good.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Braaf zo, achja van je fouten leer je he. Ik kan best begrijpen dat jullie weg wouden, dat wou ik vroeger soms ook hoor :'D


    We stonden ook serieus een half uur te kijken - we hadden toch pauze - of we zouden gaan of niet. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking