• We hadden vandaag het laatste uur opvang van Natuurkunde, om wat vage redenen. We zouden dus met de hele klas niet gaan, op een paar mensen na. Ik wilde zelf ook gaan niet samen met wat meer mensen, maar drie jongens uit onze klas zaten ons allemaal op te naaien. Zo van: ''Ja kom gewoon, we gaan met z'n allen''. En dan helemaal flippen als je niet meewilde.

    Ik fietste samen met iemand langs de AH naar huis en ze stonden daar dus met z'n drieën. Ze vroegen of iedereen was gegaan, dus wij zeiden ja. Zeggen ze dat ze naar huis gaan, krijgen we een kwartier later een smsje dat ze gewoon in de les zitten. Nou is de rest er dus gewoon echt bij, heel hard ook.

    Ik ga dus morgen met dat meisje hun vernaaien. Wij gaan naar onze coördinator en we gaan zeggen dat zij ons op hadden genaaid, en dan zelf wel waren gegaan.

    Ja sorry hoor, maar ik ben zo boos! (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is wel laf aan de ene kant om te zeggen dat je zelf wel bent gegaan. Want dan lieg je zelf ook. Of je nou boos bent of niet, de waarheid is altijd beter.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:06 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Dat is wel laf aan de ene kant om te zeggen dat je zelf wel bent gegaan. Want dan lieg je zelf ook. Of je nou boos bent of niet, de waarheid is altijd beter.


    Hoezo is dat laf? We gaan ook zeggen dat we zelf zijn gegaan, maar dat we het niet normaal vinden dat zij ons hebben genaaid.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    (...)

    Hoezo is dat laf? We gaan ook zeggen dat we zelf zijn gegaan, maar dat we het niet normaal vinden dat zij ons hebben genaaid.

    Omdat je je verlaagt naar hun niveau. En aan de ene kant vind ik dat je niet weg had moeten gaan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat vind ik inderdaad best laf ja, waarom houd iedereen gewoon niet z'n mond erover? :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Omdat je je verlaagt naar hun niveau. En aan de ene kant vind ik dat je niet weg had moeten gaan.


    Dan verlaag ik me toch lekker tot hun ''niveau''. Ik vroeg technisch gezien ook niet naar jouw mening over het feit dat ik weg ben gegaan, maar ja care.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nou ja, dat kun je verwachten hè, als je zelf weggaat? Als niet iedereen weg wil gaan, dan is het je eigen schuld. Vind ik dan. Want dan kun je gewoon verwachten dat zij wel gaan, want je kunt niet de héle klas dwingen te 'spijbelen'. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je had gewoon moeten blijven, klaar. De schuld ligt voor de helft ook aan jou.


    Turn it up! *

    Er zijn meer redenen waarom ik hun zou vernaaien, misschien omdat hun iedereen zich zo rot laat voelen. Zij heb geen medelijden met iemand, ze pesten iedereen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    (...)

    Dan verlaag ik me toch lekker tot hun ''niveau''. Ik vroeg technisch gezien ook niet naar jouw mening over het feit dat ik weg ben gegaan, maar ja care.

    Jij plaatst deze stelling toch? Kun je ook negatieve meningen verwachten. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind 't best wel naaierig :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pirates schreef:
    Er zijn meer redenen waarom ik hun zou vernaaien, misschien omdat hun iedereen zich zo rot laat voelen. Zij heb geen medelijden met iemand, ze pesten iedereen.
    Dan moet je dáárover met de mentor praten ofzo. En niet over dat ze iedereen gingen ''naaien''


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Jij plaatst deze stelling toch? Kun je ook negatieve meningen verwachten. (:


    Stelling? Yeah right.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Weetje laat ook maar gewoon zitten, jullie begrijpen het toch niet. En ga nou niet lopen zeuren dat ik had moeten blijven, want dat snap ik zelf ook wel. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    (...)

    Stelling? Yeah right.


    Forum/Topic dan. Komopzeg, het is je eigen schuld, je had moeten blijven. Klaar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Pirates schreef:
    Weetje laat ook maar gewoon zitten, jullie begrijpen het toch niet. En ga nou niet lopen zeuren dat ik had moeten blijven, want dat snap ik zelf ook wel. 8D

    Nou dan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.