• Zwaar kut.
    wrm mijn goede vriendin loog tegen mij,!!!
    Nu bn ik depri en voel ik me buuiten gesloten!!


    *He's the one.

    Nou je hebt mij nog lieford, gewoon met haar praten,. Enn als ze dan raar doet dan ga ik wel met haar praten


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Buiten gesloten :O?
    Hoezo dat dan..
    ik snap dat je je kut voelt ,zo iets heb ik ook meegemaakt ,dat je vriendin tgen je liegt.
    maar je hoeft je echt niet buiten gesloten te voelen
    (flower)


    don't Worry...Be gay.

    aaagh beterschappies<3


    Nvt

    Nou je hebt mij nog lieford, gewoon met haar praten,. Enn als ze dan raar doet dan ga ik wel met haar praten


    hahah i know lieford.x33
    ik praat moregn wel met haar.x33


    *He's the one.

    Buiten gesloten :O?
    Hoezo dat dan..
    ik snap dat je je kut voelt ,zo iets heb ik ook meegemaakt ,dat je vriendin tgen je liegt.
    maar je hoeft je echt niet buiten gesloten te voelen
    (flower)


    wel als ze tegen je zegt dat ze de volgende dg naar gent gaat om te shoppen en zo en dat ze de dag ernaa zegt dat ze met andere vriendinnen ook mijn vriendinnen naar een TH Look-a-like dag zijn gegaan terwijl dat ik haar fn heb gemaakt van TH


    *He's the one.

    (...)

    wel als ze tegen je zegt dat ze de volgende dg naar gent gaat om te shoppen en zo en dat ze de dag ernaa zegt dat ze met andere vriendinnen ook mijn vriendinnen naar een TH Look-a-like dag zijn gegaan terwijl dat ik haar fn heb gemaakt van TH


    JOUW VRIENDIN IS GMEEN

    Sullen we tom haar laten kiklle n?


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    wel als ze tegen je zegt dat ze de volgende dg naar gent gaat om te shoppen en zo en dat ze de dag ernaa zegt dat ze met andere vriendinnen ook mijn vriendinnen naar een TH Look-a-like dag zijn gegaan terwijl dat ik haar fn heb gemaakt van TH
    Dat is zo naaiend he,,


    Nvt

    (...)

    wel als ze tegen je zegt dat ze de volgende dg naar gent gaat om te shoppen en zo en dat ze de dag ernaa zegt dat ze met andere vriendinnen ook mijn vriendinnen naar een TH Look-a-like dag zijn gegaan terwijl dat ik haar fn heb gemaakt van TH

    Ah..ja kijk dat wist ik niet -_-
    je moet idd gwn met haar gaan praten...Miss weet ze niet waar ze mee bezig is ?
    Had mijn vriendin ook ^^


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    JOUW VRIENDIN IS GMEEN

    Sullen we tom haar laten kiklle n?


    dnkjj lieford.x333

    maar ik wil haar wle nog houden als vriendin ik ga morgen met haar praten.x3


    *He's the one.

    (...)

    dnkjj lieford.x333

    maar ik wil haar wle nog houden als vriendin ik ga morgen met haar praten.x3


    O_o.. okee .. x3
    en als da nie werkt ?
    DAN TOM?!


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o.. okee .. x3
    en als da nie werkt ?
    DAN TOM?!


    ja idd dn TOM.x33


    *He's the one.

    (...)

    ja idd dn TOM.x33

    Okiedokei x3


    We can only learn to love by loving.

    Zwaar kut.
    wrm mijn goede vriendin loog tegen mij,!!!
    Nu bn ik depri en voel ik me buuiten gesloten!!


    Ik heb het zelfde (huil)
    Ik zit heel de tijd met mijn vriendinnen af te spreken voor de cinema, maar dan zeggen ze altijd dat ze niet kunnen. En nu ben ik er achter gekomen dat ze altijd alleen gaan Ö

    Lange tijd terug voelde ik me ook bedrogen door men bf(huil) kweet dus hoe je je voelt! ik had het gevoel dat zij verder wou gaan en zonder mij perfect kon leve en dat alles wat ze voor dit zei ook een leugen was!! en ze mij gewoon liever kwijt was dan rijk! en ik wou dat ook voelen ma ik kon/kan gewoon niet zonder haar! nu is alles weer goed en zijn we weer bf's ma die ruzie zullen we nooit vergeten(huil) ookal probere we het...


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....