• hey,
    ik vind m'n kledingstyl best wel saai. Maar ik heb ook geen tijd om wat te kopen xD Hoe kun je dan toch wel bijvoorbeeld je vest oppimpen? dat het er toch anders uit ziet?

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    leuke accessoires er bij doen, zoals gewoon je vest los met een leuke ketting ofzo. Ik heb werkelijk geen idee eigenlijk

    pielipino schreef:
    leuke accessoires er bij doen, zoals gewoon je vest los met een leuke ketting ofzo. Ik heb werkelijk geen idee eigenlijk


    None but ourselves can free our minds.

    pielipino schreef:
    leuke accessoires er bij doen, zoals gewoon je vest los met een leuke ketting ofzo. Ik heb werkelijk geen idee eigenlijk


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    pielipino schreef:
    leuke accessoires er bij doen, zoals gewoon je vest los met een leuke ketting ofzo. Ik heb werkelijk geen idee eigenlijk


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    haha allemaal het zelfde antwoord x)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Je kunt ook 2 shirts/vesten uit elkaar halen en er een nieuwe van maken. Of een stukje stof met een leuk patroon op de markt kopen, en een leuk lijntje om je vest heennaaien :]

    Een leuke T-shirt eronder ofzo. Of een sjaal, ketting,...
    Straal vooral zelfvertrouwen uit, dat ziet er al véél beter uit. =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    bijv:
    een zwart topje, daarover een bloemetjes topje ofzo, zwart vestje los, ketting, broek, gympen/andere schoenen, klaar
    zoiets doe ik altijd x'd


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    bijv:
    een zwart topje, daarover een bloemetjes topje ofzo, zwart vestje los, ketting, broek, gympen/andere schoenen, klaar
    zoiets doe ik altijd x'd
    Zo iets heb ik ook wel een beetje. Meestal dan ;$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    pielipino schreef:
    leuke accessoires er bij doen, zoals gewoon je vest los met een leuke ketting ofzo. Ik heb werkelijk geen idee eigenlijk


    Hope goes lost but never dies.

    Ga dan gewoon een x naar de winkel, ik kan me niet voorstellen dat je NOOIT tijd hebt om even naar de stad te gaan :8


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Zo iets heb ik ook wel een beetje. Meestal dan ;$

    daar is niets saai aan,
    doe een felle kleur lipgloss op, doe iets geks met je haren, een leuke tas, stiletto's, armbanden, jurkjes, lange blouse met een riempje, kort blousje en dan open -met shirt eronder-, rokje met topje en vestje en ketting.


    Me so good.

    Qlimax schreef:
    Ga dan gewoon een x naar de winkel, ik kan me niet voorstellen dat je NOOIT tijd hebt om even naar de stad te gaan :8
    Tja, dat is waar. Maar ik wil iets leuks voor morgen x)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    daar is niets saai aan,
    doe een felle kleur lipgloss op, doe iets geks met je haren, een leuke tas, stiletto's, armbanden, jurkjes, lange blouse met een riempje, kort blousje en dan open -met shirt eronder-, rokje met topje en vestje en ketting.
    Okay (: Maar ik bedoel ik heb ook niet echt saai. |Maar wil een keer wat anders xdxd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Als je geen tijd daar voor hebt dan kun je echt niks. Tijd maken dus.
    Of gewoon eens goed nadenken voor nieuwe combinatie's.
    Dat doe ik de hele dag door, ik heb nu bijna elke dag een andere combinatie aan. Kijk gewoon tussen spulen van vroeger. Miss zijn ze te klein ofzo, maar dat kan je bijvoorbeeld verstoppen door je mouwen op te stroppen of een taille rok/broek aan te trekken.
    Ook met zomer dingen kan je heel veel doen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.