• Haaaaaaaai lieve mensen,

    Even een heel raar vraagje misschien maar ik heb vandaag samen met mij vriend ons huurcontract getekend, we gaan namelijk samenwonen! (jeej! (hoera) ). Alleen krijg ik van mensen in mijn omgeving best rare blikken, ik ben namelijk pas 18 en hij is 19. Maar zo raar is het toch ook weer niet? 😳


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Het ligt eraan of het raar is of niet. Als jullie pas een half jaar samen zijn, dan wel. En anders is het toch niet raar?
    Gefeliciteerd in ieder geval! Geniet er maar lekker van.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Het ligt eraan of het raar is of niet. Als jullie pas een half jaar samen zijn, dan wel. En anders is het toch niet raar?
    Gefeliciteerd in ieder geval! Geniet er maar lekker van.


    Dankjewel! En we zijn inmiddels anderhalf jaar samen :)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Dunno of dat raar is. Mijn ouders gingen samen wonen na een half jaar en na een jaar gingen ze trouwen. Nu zijn ze al bijna 32 jaar bij elkaar. :Y)
    Dus jij en je vriend kunnen beter bepalen of het raar is of juist niet dan een ander. (:

    Gefeliciteerd overigens. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Anderhalf vind ik persoonlijk ook wat weinig, maar als jullie gelukkig zijn, why not?

    Proficiat!!!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het niet weinig en als jullie de middelen ervoor hebben, waarom ook niet! Gefeliciteerd!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet weinig en als jullie de middelen ervoor hebben, waarom ook niet! Gefeliciteerd!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet weinig en als jullie de middelen ervoor hebben, waarom ook niet! Gefeliciteerd!


    Mhm?

    Ik kijk daar persoonlijk heel anders tegenaan.
    Ik zou echt nog niet graag samen willen wonen. Ben veel te gehecht aan mijn eigen leven en heb nog geen behoefte om mijn vriend elke dag te zien (op het moment ben ik vrijgezel, maar ik schets even de situatie).
    Ik heb een jaar een relatie gehad met een jongen die heel graag wou dat ik bij hem kwam wonen, mede doordat we een reistijd hadden van 2,5 uur. Dat ik dan daar zou gaan studeren etc. Mij niet gezien =S Ik kan dat echt nog niet.

    Gelukkig zijn is het belangrijkste en als jullie dat zijn: Gefeliciteerd!!


    'Nobody said it was easy

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet weinig en als jullie de middelen ervoor hebben, waarom ook niet! Gefeliciteerd!

    Gefeliciteerd! Het is een grote stap voor je relatie, dus misschien dat mensen daarom in combinatie met jullie leeftijd, raar er op aan kijken.

    Maar als jij en je vriend er klaar voor zijn, dan is het toch geen probleem? Jullie gaan met elkaar samenwonen en die andere mensen niet.


    Physics is awesome

    ik ging na 4 maanden samen wonen inmiddels zijn we gaan kopen en zijn we 4,5 jaar samen ;) ik was ook 18.
    laat mensen lekker kijken...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind het niet raar hoor, ik denk niet dat je zomaar hebt gedacht van oh oké even samenwonen, maar dat je er ook echt over nagedacht hebt.

    Gefeliciteerd trouwens.


    Firm believer of all that is magic

    Thanks voor alle lieve reacties!


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Gefeliciteerd!


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    Ik vind het niet weinig en als jullie de middelen ervoor hebben, waarom ook niet! Gefeliciteerd!


    + Mijn zus en haar vriend hadden pas een jaar en gingen al samenwonen. Ze zijn nog steeds dolgelukkig samen! C:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!