• Ik kreeg vandaag een briefje van de beste vriend van m'n crush.
    Dear,
    ik weet dat het gisteren Valentijn was, maar ik vind dat je van elke dag valentijn moet maken & vandaag is het knuffel een brunette dag omdat je zo mooi, bruin haar hebt kom ik je straks knuffelen. Pas maar op, hehe (;
    Eigenlijk schrijf ik dit gewoon omdat ik van je hou.
    X

    Eerst wist ik niet van wie het was, maar toen hij me kwam knuffelen wist ik dat het de beste vriend van m'n crush doen, nu ik weet totaal niet hoe ik kan zeggen dat ik verliefd ben op zijn beste vriend zonder hem te kwetsen.


    The best things in life aren't things.

    Uhm,,,
    Gewoon zeggen, denk ik.
    Ik ben hier echt slecht in.


    Food.

    Dat is sneu voor hem :(

    Gewoon eerlijk en rustig zeggen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wel lief.
    Maar ik denk dat het het beste is hem gewoon te vertellen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat vréselijk LIEF.
    Is die vriend niks voor je? :3

    Oké, daar heb je niks aan natuurlijk x'D
    Je hoeft het niet per se te zeggen, laat gewoon zien hoe je doet naar je crush toe en probeer niet te veel in te gaan op de flirt-acties van de vriend van je crush.

    good luck <3


    You are beautiful, you are love.

    Defender schreef:
    Wat vréselijk LIEF.
    Is die vriend niks voor je? :3

    Oké, daar heb je niks aan natuurlijk x'D
    Je hoeft het niet per se te zeggen, laat gewoon zien hoe je doet naar je crush toe en probeer niet te veel in te gaan op de flirt-acties van de vriend van je crush.

    good luck <3

    Hij is nogal kinderachtig soms en hij is véél kleiner dan my. Hij doet me niets. Gewoon een vriend.


    The best things in life aren't things.

    Lawrence schreef:
    Wel lief.
    Maar ik denk dat het het beste is hem gewoon te vertellen.


    None but ourselves can free our minds.

    Cassius schreef:
    (...)
    Hij is nogal kinderachtig soms en hij is véél kleiner dan my. Hij doet me niets. Gewoon een vriend.


    aww, oke, jammer ;p


    You are beautiful, you are love.

    Je moet niet meteen zeggen dat je op zijn beste vriend bent, maar zeg hem wel eerlijk dat je niks voor hem voelt en liever vrienden blijft.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wel lief maar zielig voor hem
    Heb ook iemand die mij leuk vind...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ahww, dat is best wel schattig. x']
    sorry, ik ben hier ook niet al te best in.
    Is die 'crush' zegmaar dan ook op jouw?

    dat is zielig. maar net wat er gezegt is. gewoon wat afstandelijk blijven en niet op zijn geflirt in gaan :s


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    FromHell schreef:
    Ahww, dat is best wel schattig. x']
    sorry, ik ben hier ook niet al te best in.
    Is die 'crush' zegmaar dan ook op jouw?

    Don't know, hij doet wel super lief tegen me..
    & mijn beste vriendin zegt dat hij ook veel naar me kijkt, maar ik ben te bang om nr hem te stappen xd


    The best things in life aren't things.

    Haha, wat lief. (;
    Uhmm... Nou je moet het hem zeggen op een lieve/aardige manier, zonder hem te kwetsen.(En het beste is om niet te vertellen dat je op z'n beste vriend bent!!! Tenzij je weet dat zijn beste vriend (jouw crush dus) op een goede manier zou reageren of dat hij jou misschien ook wel leuk vindt.)
    Als je helemaal niks zegt, dan kan hij denken dat jij misschien ook op hem bent. Terwijl dat dus helemaal niet het geval is...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Defender schreef:
    Wat vréselijk LIEF.
    Is die vriend niks voor je? :3

    Oké, daar heb je niks aan natuurlijk x'D
    Je hoeft het niet per se te zeggen, laat gewoon zien hoe je doet naar je crush toe en probeer niet te veel in te gaan op de flirt-acties van de vriend van je crush.

    good luck <3



    sorrie, maar daar ben ik het echt niet mee eens. dan kwets je die vriend alleen nog maar meer, lijkt me..

    aww, das wel lief, en des te zieliger voor hem ): Ik denk dat je het gewoon rustig moet zeggen. (sorry, heb ik 0,0% ervaring mee)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"