• Als Amethyst wordt gekozen om mee te doen aan de 25ste hongerspelen voelt ze zich bedrogen en verraden. Eenmaal in de arena beseft ze dat ze het nooit alleen kan redden. Als ze begint samen te werken met Josiah heeft ze het gevoel dat ze veilig is. Maar is ze dat ook? En voor hoe lang is dat gevoel?

    doen/niet doen?
    Titel?
    Rollen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    doen/niet doen? doen
    Titel? euhh.. fighting for my life? geen flauw idee!
    Rollen? kweetniks.. sorry
    :$

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 20:34 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    doen, zeker!
    titel, no way back
    rollen, hmmmm idontknow (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Doen doen doen


    plork: prachitg lichaam ontichelijke rot kop

    Uhhhm... Is hier al geen boek over geschreven ??? :8


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Doennnn

    Maar ik heb eigelijk alleen hier op Q wel eens gehoord van de hongerspelen. Ik heb geen idee waar het eigelik over gaat...


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Doennnn

    Maar ik heb eigelijk alleen hier op Q wel eens gehoord van de hongerspelen. Ik heb geen idee waar het eigelik over gaat...


    Het verhaal speelt zich af in de toekomst in Noord-Amerika, waar zich een nieuw land heeft gevormd, namelijk Panem, dat 12 districten telt en een hoofdstad, het Capitool. Oorspronkelijk waren dat 13 districten, maar in een opstand van 73 jaar geleden heeft het Capitool het 13e district genadeloos afgeslacht. Als een herinnering voor de rebellen aan die opstand, werden de Hongerspelen in het leven geroepen. Dit houdt in dat elk jaar van elk district twee deelnemers (een meisje en een jongen) tussen 12 en 18 jaar moeten participeren in de Hongerspelen, een gevecht tot de dood waar het hele land verplicht naar moet kijken.

    Ik zelf vind het echt een goed boek. Er zijn er drie delen van ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    StandardYou schreef:
    Uhhhm... Is hier al geen boek over geschreven ??? :8


    Ja maar dit is een fanfiction


    "Ignite, my love. Ignite."

    doen/niet doen? Zeker weten doen! :'D
    Titel? My destiny
    Rollen? geen idee, vrienden, familie?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Doen? Zeker!
    Titel? I'll never give up.
    Rollen? Geen idee.


    We accept the love we think we deserve.