• Ja, daar gaat dit hier over.
    Ik hoorde dat mensen (hierò zo) zeiden dat tokio hotel de nieuwe soundtrack voor new moon zou maken? Maar ik vond op het internet dit liedje en het schijnt dat dit de soundtrack wordt. Ligt dat nu aan mij of wordt het ingewikkeld? :')
    [Nee ik ben geen twilight freak, ik vroeg het me gewoon af.]
    x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik zou het niet weten... misschien moet je naar de trailer kijken??:P


    So far away..

    Ik hoop niet dat er een liedje van Tokio hotel in New Moon gaat komen ==' Ik vind Tokio Hotel zowiezo al niks aan en het past gewoon NIET bij New Moon (Twilight). En dat liedje is ook niks aan :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Iedereen denkt dat omdat Robert Pattinson heeft gezegt dat hij Tokio Hotel een goede band vond en dat hij het liedje "By your side" wel toepaselijk vond voor New Moon. That's it...
    Er zijn nog geen officele soundtracks voor de film, alleen mensen die hopen dat een liedje als soundtrack gaat worden gebruikt. Niks is officeel. (:


    -

    Ik weet het ook niet >< ik ken die hele film niet ><

    ShellysANUS schreef:
    Iedereen denkt dat omdat Robert Pattinson heeft gezegt dat hij Tokio Hotel een goede band vond en dat hij het liedje "By your side" wel toepaselijk vond voor New Moon. That's it...
    Er zijn nog geen officele soundtracks voor de film, alleen mensen die hopen dat een liedje als soundtrack gaat worden gebruikt. Niks is officeel. (:

    Ahaah, dat is duidelijk ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Btw: wat vinden jullie van need van hana pestle voor de soundtrack? [Link zie bovenaan]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Btw: wat vinden jullie van need van hana pestle voor de soundtrack? [Link zie bovenaan]

    Die is zooo super mooi! Ik krijg daar altijd kippenvel van, ik hb hem op mijn iPod gezet, zo mooi <33


    -

    http://www.youtube.com/watch?v=I5JUJ5NmH9E Met een clipje erbij, het geluid is wel niet zo goed, maar hier zie je tenslotte Bella en Edward.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik heb geen idee, ik ken het liedje niet

    Kelly Clarkson heeft een soundtrack gemaakt voor new moon
    weet niet of dit al oud nieuws is? x;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind het wel passend. ö


    blame the bully.

    Weetje welk liedje ik geschikt vind?

    Half-life van Duncan Sheik


    Maar eigelijk moet Paramore gewoon nog een liedje maken voor New Moon (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik vond het vorige lied toch leuker hoor :S

    ik vind het liedje prachtig. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kende het al lang, ik hoop zo hard dat het inn de film komt, want het is geweeeeeldig (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover