• Ik was eigenlijk benieuwd of leden hier nogsteeds alleen maar verhalen over Tokio Hotel, Justin Bieber en die soort dingen willen. Dat was namelijk aan half jaar geleden nog wel zo. Of willen jullie ook normale dingen. Verhalen waar geen Tokio Hotel in voorkomt. Maar een eigen life story zeg maar. Ik ben benieuwd wat jullie er over denken..


    Hey, over there! Please forgive me..

    Courtesan schreef:
    Ik denk dat oudere 'trends' ook weer boven komen. HP heeft de laatste tijd weer een opleving en originele verhalen zonder bekende personen komen ook op. Ik lees alles wat me leuk lijkt eigenlijk.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    HP, Voetbal, Glee, One Direction.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind eigenlijk alles wel leuk, ligt meer aan hoe de mensen het schrijven.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik lees veel random dingen hier op quizlet eigenlijk. Het is meer of het verhaal me wel of niet trekt, ongeacht welke beroemde persoon er in mee speelt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik lees nu het liefst over onbekende mensen, romantisch en iets richting magie. Geen Twilight meer, geen Tokio hotel meer en misschien ook geen Justin Bieber..


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Courtesan schreef:
    Ik denk dat oudere 'trends' ook weer boven komen. HP heeft de laatste tijd weer een opleving en originele verhalen zonder bekende personen komen ook op. Ik lees alles wat me leuk lijkt eigenlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Courtesan schreef:
    Ik denk dat oudere 'trends' ook weer boven komen. HP heeft de laatste tijd weer een opleving en originele verhalen zonder bekende personen komen ook op. Ik lees alles wat me leuk lijkt eigenlijk.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Er zijn volgens mij genoeg verhalen met onbekende personen, maar het probleem is dat die vaak niet gelezen worden. Fanfics worden gewoon veel meer gelezen en hebben daarom vaak meer abo's kudo's enz.
    Maar ikzelf vind echte, zelfverzonnen verhalen zonder beroemdheden veel leuker (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)