• Ik was eigenlijk benieuwd of leden hier nogsteeds alleen maar verhalen over Tokio Hotel, Justin Bieber en die soort dingen willen. Dat was namelijk aan half jaar geleden nog wel zo. Of willen jullie ook normale dingen. Verhalen waar geen Tokio Hotel in voorkomt. Maar een eigen life story zeg maar. Ik ben benieuwd wat jullie er over denken..


    Hey, over there! Please forgive me..

    Ik hou van verhalen met gewone mensen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    > Hoofdletters uit de titel gehaald.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat magje zelf verzinnen :P
    als je mag schrijven wat je wilt wordt het verhaal juist leuker <3
    je titel mocht niet in hoofdletters zie de regels :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Er zijn zat verhalen zonder beroemdheden erin hoor, dat is altijd al zo geweest? Tenminste, voor zover ik weet dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik lees:
    Twilight
    Vampire Diaries
    Onbekende personen
    Harry Potter


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat oudere 'trends' ook weer boven komen. HP heeft de laatste tijd weer een opleving en originele verhalen zonder bekende personen komen ook op. Ik lees alles wat me leuk lijkt eigenlijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Speaker schreef:
    Er zijn zat verhalen zonder beroemdheden erin hoor, dat is altijd al zo geweest? Tenminste, voor zover ik weet dan.


    Voor zo ver ik weet zijn er ook best veel verhalen zonder beroemdheden. Maar werder die een stuk minder gelezen..


    Hey, over there! Please forgive me..

    ik vind alles well euk :P
    alleen die van JustinB niet zo xD(A)


    I want my bloody cheese now!^^

    Papercut schreef:
    Ik hou van verhalen met gewone mensen.

    Papercut schreef:
    Ik hou van verhalen met gewone mensen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kom hier eigenlijk alleen nog maar voor het forum.
    En m'n column natuurlijk.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik lees toch het liefst fanfics, met sommige uitzonderingen


    Felix

    Volgens mij zijn er genoeg verhalen met onbekende personen hoor.


    Food.

    Het maakt mij niet echt uit waar het over gaat, zolang het verhaal me op zich aanspreekt. Maar een Justin Bieber story zou ik minder snel lezen dan een Tokio Hotel story.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vind eigenlijk alleen maar Hp fanfictions leuk, maar over JB of TH niet. Ik hou meer van onbekende personen! 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking