• Hi ;D
    Ik heb al een tijdje geen leuke weddenschappen meer gedaan ;(! En ik had er echt 's zin in. Want op valentijnsdag heb ik toch niks te doen haha. Het mag ook daar mee te maken hebben (:. Mja weten jullie iets? Want ik kan dus niks verzinnen, en ik kan niks meer op het topic die in de nieuwsbrief stond dusjaa.
    Ik hoop dat jullie wat weten :P

    Kissess,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    We deden ooit met de hele klas een soort wedstrijd in groepjes, maar dat ging meer over organisatietechnieken. Was wel op valentijnsdag.
    We hadden zelf rozen gevouwen en gingen die voor 10 cent ofzo verkopen en dan ging je het met een boodschap naar iemand anders brengen.
    Doe wie de meeste opbrengst heeft ofzo =)

    nou ik zeg wel iets hoor!

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) haha, dat is wel geniaal. Hij werd dus niet boos?(:

    ja wel een beetje maar gelukkig deed ie verder niks wat voor (leuke)weddenschapen heb jij allemaal al gedaan dan?


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Dat is wel cool (: maar ik denk dat ik daar nu geen tijd meer voor heb om te regelen dusja :$ het is wel leuk bedacht (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Blacklights schreef:
    nou ik zeg wel iets hoor!
    (...)
    ja wel een beetje maar gelukkig deed ie verder niks wat voor (leuke)weddenschapen heb jij allemaal al gedaan dan?
    Haha oke dan is het goed. Ik had op vakantie met een vriendin wel een aantal weddenschappen maar ik weet ze niet echt meer haha, weet nog wel een kleine dat was van dat je heel blij naar iedere jongen die je tegen kwam hoi lekkerding moest roepen dat was wel fun! Als je die gezichten dan zag haha, maar ik ben ook heel veel wer vergeten haha.
    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Weet iemand er nog 1tje?

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Weet iemand nog 1ntje?

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Euhm voor een debielenquiz heb ik ooit een lapdance gedaan bij iemand die bijna twee keer zo oud was als ik. Het doel was om de beste lapdance te geven, dan kreeg je de meeste punten haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Geen ja zeggen, diegene die dat als eerst doet moet ander trakteren ofzo? xd
    Lol, vriendin en ik deden het, we hielden het zo'n 3 minuten vol. hahaha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Phone schreef:
    Euhm voor een debielenquiz heb ik ooit een lapdance gedaan bij iemand die bijna twee keer zo oud was als ik. Het doel was om de beste lapdance te geven, dan kreeg je de meeste punten haha.
    Wat is een lapdance?xD


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    SoulEater schreef:
    Geen ja zeggen, diegene die dat als eerst doet moet ander trakteren ofzo? xd
    Lol, vriendin en ik deden het, we hielden het zo'n 3 minuten vol. hahaha.
    Haha, dat is wel grappig, maar ik wil graag ook echt een hele grote weddenschap xD


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) Haha, dat is wel grappig, maar ik wil graag ook echt een hele grote weddenschap xD


    Het is een hele opgave om het lang uti te houden.
    Lol.

    Iets met zwaaien naar random people? Is ook leuk.

    Of naar vreemd persoon gaan en dan vragen of ze geld voor je hebben omdat je koffie nodig hebt omdat je nog zo'n lange dag hebt xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Het is een hele opgave om het lang uti te houden.
    Lol.

    Iets met zwaaien naar random people? Is ook leuk.

    Of naar vreemd persoon gaan en dan vragen of ze geld voor je hebben omdat je koffie nodig hebt omdat je nog zo'n lange dag hebt xD
    Haha, dat is wel geniaal ja xD. Weet je ook nog opdrachten om op school te doen?(:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ooooowh, docentenbingo is leuk.
    Het is dan geen weddenschap maar wel geniaal.
    Je neemt 1 t/m 9 en bij elk getal schrijf je trekje van docent
    die je dat uur hebt.. (Wel van te voren schrijven)
    Dan schrijf je ze in 3x3 hokje en als een docent dat
    trekje weer vertoont mag je dingetje doorstrepen.
    Bij 3 op een rij doorgestreept roep je heel hard;
    BINGO!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Ooooowh, docentenbingo is leuk.
    Het is dan geen weddenschap maar wel geniaal.
    Je neemt 1 t/m 9 en bij elk getal schrijf je trekje van docent
    die je dat uur hebt.. (Wel van te voren schrijven)
    Dan schrijf je ze in 3x3 hokje en als een docent dat
    trekje weer vertoont mag je dingetje doorstrepen.
    Bij 3 op een rij doorgestreept roep je heel hard;
    BINGO!
    HAHAHAHAHAHAHAHA xDxD dat is echt geniaal (nerd)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Weten jullie er nog meer? want mijn vriendin en ik willen weddenschappen haha,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co