• Ik keek in de mobiel van mijn vriend, ik moest een smsje verzenden naar zijn zusje. Toen keek ik even in zijn verzonden berichten. (Dat doet iedereen wel volgens mij, ik weet het is niet handig. Maar ik moest voor mijn gevoel even kijken). Nou ik keek dus, en ik schrok zo erg van die smsjes. De smsjes gingen naar een meisje genaamd M. (Privacy) Er stonden dit soort dingen in:

    Tis dat ik bezet ben anders had ik jou wel even lekker hard geneukt.
    En dat hij seks met haar wilt.
    En dat ze wel stil moet zijn anders word zijn moeder wakker. (Die smsjes waren 2 weken geleden gestuurd!)
    En dat ze hem niet snel aan het kreunen zal krijgen.


    Dus ik werd super boos op hem begon tegen hem te schreeuwen en argessief te doen. Zegt ie: Ja het was plagen, het was voor de grap.
    Toen zei ik: Je moet haar bellen dan weet ik het ook meteen zeker.
    Dat wou hij ook al niet doen.
    En hij deed er ontzettend vaag over.
    Ondertussen steeds huilen, en raar doen omdat ik hem niet geloofde en vertrouwde.

    maar wat moet ik geloven
    dat het serieus is wat hij zei tegen haar
    of dat toch als grapje bedoeld was.
    Ik vind dat het alsnog gewoon niet kan omdat je een vriendin heb.

    Ik weet het niet meer, ben helemaal in de war.
    Alvast bedankt.


    Edit: Het is een hele lieve jongen. Maar als je hem confronteerd met dingen dan gaat hij heel erg slijmen. Hij probeert er dan volgens mij onderuit te komen. Hij zei ook steeds: Geloof me nou dat het niet waar is. Wat geloof je eerder, haar of mij? Ik weet het allemal niet meer.

    Edit: Het is voorlopig uit.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 21:28 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Hij is je niet waard.


    The best things in life aren't things.

    Wat stom voor je,
    ik zou het gewoon in de gaten houden en verder weet ik het niet echt..


    Me so good.

    Eigenlijk vind ik zulke dingen best achterbakse kutstreken, ook al kan ik heel veel hebben qua vrijheid van partners.
    Ik zou persoonlijk zeggen dat ik zulke dingen niet op prijs stel en als hij dat soort geintjes wil flikken dat hij zich dan nu moet bedenken dat het dan niet verstandig is om met mij (als ik in jouw situatie zat :']) een relatie te hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Eigenlijk vind ik zulke dingen best achterbakse kutstreken, ook al kan ik heel veel hebben qua vrijheid van partners.
    Ik zou persoonlijk zeggen dat ik zulke dingen niet op prijs stel en als hij dat soort geintjes wil flikken dat hij zich dan nu moet bedenken dat het dan niet verstandig is om met mij (als ik in jouw situatie zat :']) een relatie te hebben.


    Ja, dat zei ik ook al tegen hem.
    Maar dan zegt hij, wat moet ik daarmee?
    Als ik jou heb.
    Het is niet dat ik niet voor mezelf op kan komen.
    Dat heeft hij toen wel gemerkt toen hij me vast hield, dat er een elleboog in zijn maag zat.
    Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    ik zou het niet pikken, dit kan echt niet ookal bedoelt hij het voor de grap ik zou alles van hem opschrijven waarom je nog wel et hem zou blijven en waarom niet het ligt natuurlijk ook aan hoe julie relatie eerst was maar als alles echt niet tegen dit opkan zou ik nog een laatste gesprek proberen en als ie zijn excuses niet aanbied of het niet toegeeft zou ik een ander zoeken maarjah dat kan je beter zelf beslissen


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Waffel schreef:
    (...)

    Ja, dat zei ik ook al tegen hem.
    Maar dan zegt hij, wat moet ik daarmee?
    Als ik jou heb.

    Het is niet dat ik niet voor mezelf op kan komen.
    Dat heeft hij toen wel gemerkt toen hij me vast hield, dat er een elleboog in zijn maag zat.
    Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

    Komt op mij over dat hij ervan baalt dat hij met jou heeft, tenzij ik het verkeerd begrijp want die zin is niet helemaal helder voor mij :']
    Ik zou zeggen:
    Daarmee kappen. Dat moet je ermee. En doe je het niet dan is het wat mij betreft finito. Dan ga je je pik maar in dat andere meisje steken.
    Nu zullen sommige lezers van deze post zoiets hebben van: om díe reden een relatie uitmaken? Je bent niet goed snik Sam. Nou aan die mensen heb ik het volgende commentaar: zulke berichten van je vriend zijn gewoon respectloos als je in een relatie zit waar je onvoorwaardelijk van iemand hoort te houden. Period. Om al niet te zeggen dat ze enorm kwetsend zijn.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 23:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Komt op mij over dat hij ervan baalt dat hij met jou heeft, tenzij ik het verkeerd begrijp want die zin is niet helemaal helder voor mij :']
    Ik zou zeggen:
    Daarmee kappen. Dat moet je ermee. En doe je het niet dan is het wat mij betreft finito. Dan ga je je pik maar in dat andere meisje steken.
    Nu zullen sommige lezers van deze post zoiets hebben van: om díe reden een relatie uitmaken? Je bent niet goed snik Sam. Nou aan die mensen heb ik het volgende commentaar: zulke berichten van je vriend zijn gewoon respectloos als je in een relatie zit waar je onvoorwaardelijk van iemand hoort te houden. Period. Om al niet te zeggen dat ze enorm kwetsend zijn.


    Daar heb je helemaal gelijk in.
    Ik was er heel erg door gekwetst omdat ik al een relatie hiervoor gehad heb die ook zo begon en in een ramp eindigde. (1,5 jaar bij hem gebleven)
    Heb langzaam deze vriend kunnen vertrouwen en dan trapt hij het op zo'n manier het de grond in.
    Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, of afkappen.
    Of vergeten en vergeven.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja nou weetje. Als ik in jouw situatie zou ik ermee kappen. Direct. Want oke, grappen kan. Maar met dát soort dingen? Nee, daar heb ik zelf genoeg ervaring mee. Ik vind niet dat mijn vriendje dat zou mogen sturen naar een meisje. Ookal is het een grapje. Klinkt misschien heel claimend ofzo, maar.. zoals ik al eerder zei heb ik er ervaring mee..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Volgens mij is hij gwn verkeerd hoor!
    Als hij echt om je gaf, zou hij niet zulke rare smsjes naar andere meisjes sturen! (cat)
    Ik zou zeggen: Als hij er geen goede/logische verklaring voor heeft, Zou het beter zijn om ff afstand van hem te nemen...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 23:41 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Wat rot voor je.. Ik weet PRECIES hoe het voelt.
    Als ik wist hoe ik je van het gevoel af kon helpen had ik het gedaan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ghehe... van mij had ie én een klap in zijn gezicht gekregen... waarom heb je dr zelf niet gebeld?

    Qlimax schreef:
    Wat rot voor je.. Ik weet PRECIES hoe het voelt.
    Als ik wist hoe ik je van het gevoel af kon helpen had ik het gedaan.


    Numbers.

    Hel schreef:
    ghehe... van mij had ie én een klap in zijn gezicht gekregen... waarom heb je dr zelf niet gebeld?


    bellen loopt altijd verkeerd uit, althans bijna altijd.


    Gezien ik zelf aan de kant van de jongens sta denk ik dat het bij hem uiteindelijk toch dom zal lopen, uiteindelijk zal die toch wat meer willen dan alleen maar smsen. Als het goed is heb je toch het besef dat je met iemand samen hebt en dan dam je eigenlijk zo goed als automatisch het contact met meisjes in. Omdat je weet dat je het met iemand hebt...

    dus ja.... Als je hem vertrouwt, probeer het verder, en kijk afentoe in de out-box zoals je nu ook deed. Ook al zal hij miss de out smsjes verwijderen, maar dat kan je dan wel merken...

    good luck


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hel schreef:
    ghehe... van mij had ie én een klap in zijn gezicht gekregen... waarom heb je dr zelf niet gebeld?


    Hope goes lost but never dies.

    Jij verdient zoveel beter.