• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Ow damn de zon gaat bijna op -.-
    Allison - slechte vampier

    Ik rol met mijn ogen 'Kijken wij elkaar niet meer aan' bestraffend haal ik met mijn hand haar hoofd omhoog zodat ze me moet aankijken 'Moet jij trouwens correctie wij niet eens weggaan het word bijna licht schat' peinzend staar ik voor me uit. Nu ik het zeg, ik had er niet eens aangedacht dat het al bijna licht werd. En voor z'n 5 uur s'ochtends is het cafe aardig druk. 'Waarom zijn al die mensen hier' vol afschuw zeg ik mensen, ze horen niet een speciale naam te hebben. Eerder iets al slachtoffers ofzo dat past beter bij ze.


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Mijn ouders hebben me altijd geleerd om gastvrijheid van anderen vooral niet te misbruiken en mensen vooral geen last te bezorgen, maar ik bevind me in een zodanig lastig pakket dat ik weinig keus heb. Het was of in haar bed slapen, of verbranden. In zo'n geval is de keus makkelijk gemaakt.
    'Weet je het zeker?' vraag ik. Nogmaals verontschuldig ik me voor dit voorval en voor het feit dat zij op de bank moet slapen. Met iemand die je diezelfde nacht hebt ontmoet in bed duiken is ook geen optie. Zoiets deden alleen personen zonder eer, dat is mij geleerd. Bovendien is zij een mens en ik een vampier. Seks hebben met een mens is iets walgelijks, totaal onaanvaardbaar. Helaas moet ik bekennen dat mijn hormonen het hier totaal niet mee eens zijn.
    Met een schuin oog kijk ik weer naar buiten. Er is weinig tijd meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Romy - Heks.

    Ik rij met snelheid de wijk van Peter uit. Mm, waar zal ik eens heen gaan? Ik heb wel behoefte aan een lekker koud biertje. Ik neem de afslag naar de wijk waar het café Merlotte's zich bevind. Eenmaal daar aangekomen stap ik in uit mijn auto en sluit hem. Ik vraag me af hoe de lijken deze keer uit hun kisten zijn gekomen. Het zou best gaaf zijn als ze er een keer menselijk uitkwamen, in plaats van menselijke resten. Ik open de deur van Merlotte's en wordt meteen begroet door gezellig lawaai. Mm, het was druk. Ik kijk het café rond en mijn ogen vallen op Allison Rose en Jessie Flynn. Beide vampiers, de ene goed de andere slecht. Hoe ik zoveel over de vampiers in Bon Temps weet? Mijn familie werkt al jaren samen met de goede vampiers. Ik loop naar het tafeltje waar ze aanzitten toe en glimlach vriendelijk naar de vampiers. "Hallo meiden".


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Milla - Mens.

    'Heel zeker, de bank is breed genoeg,' grinnik ik. Ik help hem overeind en leid hem de trap op naar boven, naar mijn kamer. Ondanks dat ik het echt niet erg vind om op de bank te moeten slapen, weet ik dat ik daar niet veel slaap zal krijgen, het ligt natuurlijk toch altijd anders dan je eigen bed.
    'Hier, ga liggen,' dwing ik hem, terwijl ik de lakens voor hem opensla. Snel pak ik mijn nachtjapon onder mijn kussen uit en vervloek mezelf dat ik niet twee slaapkamers heb. De zon komt al bijna op, nog een teken dat ik minder slaap zal krijgen. Snel leg ik uit hoe de lampen en de rolluiken werken.
    'Als je verder nog iets nodig hebt, ben ik beneden. Of eerst nog op de badkamer, tandenpoetsen, omkleden. O! Verdomme, jij hebt natuurlijk niets bij om in te slapen.'


    everything, in time

    Jessie - goede vampier

    Ik trek mijn hoofd met geweld uit haar handen, zij heeft het recht niet om mij aan te raken. Ik kijk rond naar de mensen die zich bevinden in het café. Ik haalde mijn schouders kort op en zei: 'Ik ga, je hebt gelijk.'
    Ookal vond ik dat ze geen gelijk had, ze had het toch. 'Waar wil je heen gaan?'
    Op dat moment komt Romy binnen, de heks. Ik kijk haar kort aan en schenk haar een liefelijk lachje, maar mijn blik blijft vervolgens toch bij Allison hangen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Allison - SLechte vampier

    Spottend kijk ik opzij 'Hallo' wat moet een mens hier nou weer. Ik zie dat jessie meisje ook nog begroet en rol nog een keer met mijn ogen, natuurlijk gaat zij om met mensen. Het zijn natuurlijk hun vrienden 'Waar wil je heen gaan' Jessie had haar blik weer op mij gericht, woor geeen duizend mensen zou ik haar naar mijn huis brengen ze zouden dan weten waar ik overnacht en soms worden die goede gastjes nogal gek als je een mens heb vermoord 'Naar een schuilplaats' antwoord ik uiteindelijk droog, zij weet vast wel waar we naartoe kunnen 'Of naar dat ene boomhutje in het bos, het is daar altijd donker door de bomen' opper ik. Ze kijkt me aan alsof ik iets vreselijks zei 'Wát?'


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Haar kamer ruikt nog sterker naar haar lichaamsgeur. Wat een kwelling, hoe moet ik dit ooit overleven? Ik heb zo'n ongelofelijke dorst naar bloed. Maar als ik haar nu afmaak zullen er geheid vragen komen. En ik zit als een rat in de val. Er zijn weinig opties meer open. In een vlugge beweging grist ze haar nachtjapon onder het kussen vandaan. Mijn ogen glijden er in een flits overheen. Wat sexy, schiet er door mijn hoofd, maar de ernst van de zaak trekt me weer bij. Ze praat snel door over hoe de zaken hier werken en dan komt het feit aan de orde dat ik geen slaapkledij heb.
    'Oh, ik red me wel. Normaal slaap ik altijd in mijn ondergoed, dus zo'n probleem is het niet.' Snel doe ik het rolluik naar beneden, waardoor het compleet donker wordt in de kamer. Al met al heeft het best een intieme sfeer zo, met z'n tweeen in het donker. Op haar slaapkmer. Maar het praktische nut is toch van groter belang. Het donker gebruik ik om mezelf zo snel mogelijk van mijn shirt en bloed te ontdoen en ik glip het bed in, hopend dat ze me niet heeft gezien.
    'Heel erg bedankt, voor alles,' zeg ik terwijl ik de deken wat omhoog trek. Ik weet dat veel mannen van deze tijd er niet mee zitten om hun blote bovenlijf te showen en ik hoef me eigenlijk ook nergens voor te schamen aangezien mijn torso redelijk afgetraind is, maar het feit dat het showen van mijn bovenlijf aan onbekende vrouwen geen gewoonte was in mijn jeugd zorgt er toch voor dat ik mezelf bedek.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Mijn ogen moeten even wennen aan het donker.
    'Graag gedaan,' fluister ik vanzelf en ik glimlach nog één laatste keer naar hem, ook al ben ik niet zeker of hij het kan zien. Ik sluit de deur achter me en strompel door het donker naar de badkamer, ik wil zo weinig mogelijk licht aan doen, dus kleed ik me ook in het donker om. Verschillende keren stoot ik mijn hoofd, of mijn scheenbeen, waardoor er dan een vloekwoordje uit mijn mond komt, maar ik kan het niet helpen.
    Als ik klaar ben ga ik naar beneden. Ik stop nog even onder aan de trap om te luisteren, maar ik hoor niets meer. Dan loop ik door naar de woonkamer en nestel mezelf op de bank. Net als ik mijn ogen heb gesloten hoor ik wat, een tik. Mijn ogen schieten gelijk weer open, maar als ik realiseer dat het maar de verwarming was, lach ik mezelf uit. Oh kom op, Milla, stel je niet aan. Je bent toch veilig?


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Als ze de kamerdeur achter zich sluit laat ik onmerkbaar een zucht ontsnappen. Ik weet nu al dat ik niet kan slapen. De geur van mijn prooi maakt me werkelijk gek. Alles hier ruikt naar haar. Ik draai me om en begraaf mijn gezicht in haar kussen. Ik snuif opnieuw haar geur op. Wat ruikt ze toch ongelofelijk heerlijk. Tegen beter in probeer ik toch even de slaap te pakken. Ik ben een behoorlijke last geweest. Maar het is toch maar een mens? Wat maakt het uit? Als ik haar te pakken heb hoeft ze van niemand meer last te hebben. Maar ze is zo.. zo.. Verdomme Fjodor, kop houden! Mijn innerlijke stem is koppig, though.
    Ze is zo mooi.
    Ik vraag me af waarom ik haar nog nooit eerder heb gezien. Ik draai me om en kijk naar het licht dat langs de rolluiken de kamer in komt. Ik ben echt net op tijd geweest. Ik zucht en laat me weer op bed zakken en sluit mijn ogen. Langzaam verlies ik het contact met de werkelijkheid en ik zie het gezicht van het meisje weer voor me verschijnen. Deze keer staat ze voor me in haar nachtjapon.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 20:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik heb al honderd keer gedraaid, maar mijn bank ligt nog slechter dan ik had verwacht. Bovendien kan ik niet slapen met het idee dat hij vlak boven me ligt. God wat zou ik graag gaan kijken hoe hij slaapt, ik durf te wedden dat het zeer schattig is. Maar dat kan ik niet doen, dat zou raar zijn, heel raar.
    Ik draai nog een paar keer en knijp mijn ogen stijf dicht, dan ga ik recht zitten. Dit heeft geen zin, ik kan niet slapen zo. Deze keer sta ik werkelijk op, misschien dat een kop warme melk me helpt. Zodra ik in de keuken ben pak ik de melk, schenk het in de mok en zet het in de magnetron. Eén minuut is vast lang genoeg.
    Eén minuut, precies de tijd dat ik wacht. Ik wil de mok oppakken maar trek mijn hand terug. Verdomde magnetron, de ene keer is hij in één minuut precies warm genoeg, de andere keer is het verdomde heet, zoals deze keer.
    Nog een keer pak ik de mok op en ren er zo snel mogelijk mee naar de bank, dat had ik beter niet kunnen doen. Er vliegt een grote druppel over de rand. De druppel belandt op mijn teen en van schrik laat ik de mok los.
    'GODVERDOMME!' Roep ik hard, terwijl de mok in vele stukjes rond mijn voeten kapot valt.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ineens hoor ik een harde knal en een vloek. Ik spring overeind en gooi de deur open, door mijn halve slaaptoestand me niet van het feit bewust dat ik nog in ondergoed sta. Ik spring de trap af en hol de kamer in. Mijn mond valt even open als ik het zonlicht op mijn huid voel en ik tegelijkertijd besef dat ik in mijn ondergoed sta, maar ik vrees dat het al te laat is. Ze heeft me allang gehoord. Zo snel mogelijk sprint ik naar de keuken, waar het nog een beetje donker is en kijk naar de plek des onheils.
    'Is alles goed?' vraag ik. Ik zie haar ogen over mijn lijf glijden en ik begin me ogenblikkelijk te schamen. 'Ik eh.. het spijt me, ik was zo snel mogelijk hierheen gekomen, eh..' In genante situaties kan ik moeilijk uit mijn woorden komen. Onwennig krab ik aan mijn hoofd. Negeren. Negeren, Fjodor! Lul die je bent!


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Milla, niet zo staren. Ik zeg het zo vaak mogelijk, maar het is moeilijk om mijn ogen af te wenden. Hij heeft een prachtig lichaam en ik knik alleen maar als antwoord, niet in staat iets zinnigs te zeggen.
    'J-ja,' stamel ik. 'Ik denk het.' Ik stap uit de rommel en loop naar de keuken om een doekje te pakken, ik ben blij dat het wat donkerder is, nu ziet hij vast mijn, alweer, roodgekleurde wangen niet.
    'Ik ruim het wel op, maak je niet druk. Is bij jou wel alles goed? Je staat zo in een hoekje. Ik bijt niet hoor. En wat daar ligt is maar warme melk, daar ben je toch zeker niet bang voor?'


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach en weifel de bezorgdheid weg.
    'Oh eh.. nee hoor. Laat me je helpen. Ik ben zo terug, ik zie er niet toonbaar uit nu.' Zo snel mogelijk maak ik me uit de voeten en vlieg met een ongelofelijke snelheid de trap op. Hoe moet ik haar ooit helpen zonder verbrand te worden? Nice work idioot! Langzaam kleed ik me aan, haal een hand door mijn haar bij wijze van kammen en wandel weer naar beneden. Ik hoop maar dat de kleding me even beschermt tegen het zonlicht, anders is mijn dekmantel mooi naar de klote. Ik doe de deur weer open, vlieg naar de keuken, pak een doekje en maak de troep zo snel mogelijk schoon. 'Laat die scherven maar aan mij over,' zeg ik op een kalme toon die mij zelfs verbaast. Zonder enige moeite pak ik de scherven op, hol weer naar de keuken en gooi ze in de prullenbak. Ik laat een hand onder het shirt glijden en tast mijn rug af. De huid voelt schraal en geirriteerd aan. Ik kan niet veel langer in het licht blijven, anders ga ik hier echt last aan ondervinden. Ik voel me als een kat in het nauw gedreven, maar de woonkamer is wel schoon. Opnieuw begin ik in mezelf te vloeken. Ik had moeten blijven liggen! bijt ik mezelf toe. Opnieuw kauw ik nerveus op mijn lip, mijn teken van nervositeit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Verbaasd sta ik te kijken hoe hij alles voor me opruimt, ik krijg niet eens de kans om zelf wat te doen. Er klopt iets niet, dat is wel duidelijk. Wat moet hij met zijn hand onder zijn shirt en waarom kijkt hij toch zo nerveus?
    'Fjodor,' begin ik mijn zin een beetje twijfelend. 'Als er iets mis is, kun je dat gewoon zeggen hoor. Je maakt me een beetje bang zo. Het is dat je ziek bent, anders zou ik nog denken dat je een vampier was, die kunnen ook niet tegen licht,' voeg ik er snel grinnikend aan toe, omdat ik het anders een beetje, tja, beschuldigend vind klinken. Om precies dezelfde reden blijf ik ook met een charmante glimlach naar hem kijken, of hem dat nu ongemakkelijk doet voelen of niet.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 21:00 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach ontspannen terwijl er in mij een storm woedt. Ik moet maken dat ik hier wegkom en snel. Dat verdomde licht!
    'Ik had jeuk,' verklaar ik, 'en ik werd wakker door een gil en een enorme klap, zo vreemd is het niet dat ik even moet bijkomen.' Ik breng het neutraal en misschien zelfs wat afstandelijk. 'En ik denk dat een beetje vampier je nu wel zou hebben leeggezogen.' Ik glimlach kort en dwing mezelf niet naar haar nek te staren. In plaats daarvan glijden mijn ogen over haar lichaam. Mijn droom klopt exact met de realiteit, alleen is de realiteit twintig keer mooier. Ze ziet er werkelijk prachtig uit in die nachtjapon.
    'Geloof me, er is niks aan de hand,' zeg ik op een geruststellende toon die iets dwingends in zich draagt om vooral niet verder te vragen. Ik kijk haar doordringend aan. Ik leun op het aanrecht om een ontspannen indruk te geven. No way dat ik weer in die woonkamer ga staan.


    No growth of the heart is ever a waste