• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Ik kan niet op je reageren, sorry D: Ik zit bij mijn slachtoffer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hé we houden het wel netjes hè, ik ben een mens! Geen prooi!(cat)


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Oh.. ik voel me prima. Het is gewoon.. de drukte. Ik ben te lang niet uit geweest.' Ik voel me veel erger dan ik beschrijf, maar door het inmiddels zachtere licht begint de misselijkheid langzaam te zakken. 'Het spijt me, het was niet m'n bedoeling geweest om je ongerust te maken. Het gaat alweer beter.' Om eventuele argwaan af te wenden begin ik een beetje te kuchen. Ineens staat ze op en gaat op zoek naar een deken. Ik wil me aanbieden om te helpen, maar besef dat het misschien het beste is om gewoon te blijven zitten. Dit stond niet in het plan. Het plan was om haar nek leeg te zuigen, maar nu voel ik me hondsberoerd. Ik haat de zwakheden van het vampirisme. Mijn ogen glijden naar het buisje bloed dat op tafel ligt. Ik wil het achterover gooien, maar een leeg buisje gaat te veel argwaan wekken. Ik had nooit naar die club moeten gaan. Ik had thuis moeten blijven zitten en eventueel wat slaap pakken of achter een dronken student gaan. Ik vervloek mezelf. Fjodor, idioot!
    Toch moet ik toegeven dat ik de behulpzaamheid van die sterveling wel op prijs stel. Ze schijnt zich echt zorgen om me te maken.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 18:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Progeny schreef:
    Hé we houden het wel netjes hè, ik ben een mens! Geen prooi!(cat)

    D:
    Oke vooruut.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Met een deken kom ik terug en ik leg het over hem heen.
    'De drukte? Amehoela, jij hebt de griep.' Als ik de deken over hem heb neergelegd ga ik op het tafeltje tegenover hem zitten.
    'Ik laat je zo niet meer over straat met die wezens buiten, je blijft vannacht hier. Morgen moet ik werken, maar je kunt gewoon in mijn huis blijven. Tot je beter bent.' Ik ben zeker van mijn zaak, want ik vertrouw hem nu volkomen. Hij is geen vampier, dan was ik nu waarschijnlijk al dood. Bovendien maak ik me echt zorgen, stel dat hij onderweg naar huis aangevallen zou worden. Dan zou hij niet eens in staat zijn zichzelf te beschermen. God, zelfs ziek ziet hij er nog beter dan goed uit, echt geen probleem dat hij hier blijft. Kan ik langer kijken. Ik grinnik om wat ik denk en bedenk dat het er stom uit moet zien, omdat ik voor hem uit het niets lach. Snel bedenk ik wat.
    'Als je verder nog wat nodig hebt, moet je het zeggen. Serieus, niets is teveel gevraagd,' lach ik, als hij maar snel beter is.


    everything, in time

    Dit is niet leuk zo? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lol, dan stuur je die persoon een gastenboek berichtje of zo?D: Wij kunnen ook niet van hot naar her springen, sorry!-pruillipje-

    Ja, of je stopt.. Maar dat zou echt jammer zijn!
    (huil)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 18:43 ]


    everything, in time

    Dat heb ik al gedaan, maar er zijn toch wel meer mensen die mee doen? Ik heb jullie de schuld niet gegeven hoor. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet wel hoe ik je bij mijn charakter kan laten komen, je zit in dat cafe togh?


    Trust me. I'm the doctor

    Ja, ene pickwick doet nog mee, maar die heb ik ook nog niet gezien? Weet niet of die online is! Ik zal zo kijken. En ehm, romy! Die speelt de heks! Misschien kunnen jullie iets leuks doen? (: Vampier en heks, ik weet helemaal niet hoe die met elkaar omgaan! Zal ik Romy eens dwingen?:9~

    O! Zie de reactie onder je/boven mij!

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 18:45 ]


    everything, in time

    speaknow schreef:
    Ik weet wel hoe ik je bij mijn charakter kan laten komen, je zit in dat cafe togh?


    Jep! 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Allison - SLechte vampier

    Ik zucht nog eens diep en spring dan weer van de bank af, met een zacht duwtje klapt de deur open en stap ik weer naar buiten. Bloed geeft je teveel energie om nu niks te doen, laat ik maar eens wat mensen opzoeken. En dit keer om niet op te zuigen, ik begin te lopen richtig noordelijke richting en probeer me de mensen in 'Merlotte's' al voor te stellen; dronken, pratend stil van alles zit er wel wat. Dit duurt mij te lang, ik ben dan nog mar een paar seconden onderweg maar ik ben ongeduldig. Ik kijk links en rechts en beginnen dan op volle snelheid te rennen, binnen een fractie van een seconde sta ik al voor 'Merlotte's' met een arrogante grijns gooi ik de deur open en stap naar binnen. Automatisch zoek ik naar Fjodor, hij zou nu ook wel met zijn hapje klaar moeten zijn. mIjn ogen scannen iedereen en tot mijn verbazing zit hij er niet, hij zal nog wel ergens het lichaam aan het dumpen zijn. Toch blijven mijn ogen bij iemand anders hangen, Jessie Flynn. Een engeltje, iemand die dat vieze TrueBlood drinkt. Ik heb het ook een keer geprobeert, Fjodor vast ook. Maar het smaakt anders dan warm mensenbloed, het bloed dat door je heen stroomt geeft een geweldig gevoel. Ik glimlach nog even zelfverzekerd en loop dan naar haar tafeltje toe 'Hej Jessie'.


    Trust me. I'm the doctor

    Jessie - Goede vampier

    Allison was anders dan ik altijd was geweest. Haar arrogante grijns gaf me geen rillingen, niet zoals hij dat wel bij velen deed. 'Hoi, Allison.' mompelde ik. Ik deed de moeite niet om naar haar op te kijken, haar stem was genoeg om te horen voor mij. Haar mening over mij, goede vampiers, had ze altijd klaar. We dronken TrueBlood, zij niet. Wij waren gesteld op het doden van mensen, zij wel. Dat was voor hen een van de redenen om ons niet te mogen, wat nergens opsloeg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik schraap nog een keer mijn keel en nestel me in de deken.
    'Dank je,' zeg ik tegen haar. Ik heb kennelijk weinig keus. Dan bedenk ik me dat ik me een ongelofelijk probleem op de hals haal. Mijn ogen glijden naar het raam, waar inmiddels de lucht almaar blauwer begint te worden. Shit! Binnen nu en een uur komt de zon op. Wat moet ik nu? Zenuwachtig zet ik mijn hoofd aan het werk om een plan uit te broeden. Die sterveling leegzuigen komt nog wel, ik moet zorgen dat ik niet levend verbrand word.
    'Oh, ik red me hier wel. Als je moet gaan werken lijkt het me het beste om wat slaap te pakken.' Ik glimlach. Als zij weg is kan ik de boel hier gauw verduisteren. Het is te laat om nog weg te gaan, die weg ga ik niet heelhuids overleven. Dan schiet me een beter idee te binnen. 'Oh, heb je misschien een kamer voor me? Geloof me, ik zal niks stelen,' stel ik haar gerust. 'Maar als dat niet gaat blijf ik hier wel op de bank slapen. Geen probleem.' Dat laatste is gelogen, want ik haal me wel degelijk een probleem op de hals. Jezus Fjodor, hoe kon je zo stom zijn! Al dat getreuzel met die sterveling gaat me m'n kop nog kosten! Ik bijt hard op mijn lip om me te bestraffen en kuch nogmaals.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 18:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Geen probleem,' knipoog ik. Dan vraagt hij me om een kamer, direct begin ik te blozen en te stamelen.
    'Een kamer? Eh.. dat is een ehm, probleem. Ik heb maar één bed, tweepersoons weliswaar. Maar ik laat jou toch zeker niet op de bank slapen, dat is niet goed voor een zieke. Neem jij mijn bed, dan slaap ik op de bank,' zeg ik vastbesloten, want hij heeft wel gelijk: Als ik morgen wil werken moet ik slaap hebben. En ik vertrouw hem er op dat hij niets steelt, daar is hij het type niet voor. Jezus, als hij zo op zijn lip blijft bijten gaat die nog kapot!


    everything, in time