• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    SoulEater schreef:
    In geen weg meer terug schrijven we constant zo en we doen daar niet aan godmodding. Alleen bij kleine dingen zoals bijvoorbeeld
    Wil je wat drinken?
    En dan ander gassie besturen om die ja te laten zeggen.


    Haha lol kan ook ja, maar dit is een heel andere RPG hè.:Y) En ik vind dat je je eigen regeltjes dan mag bedenken. Fuck de vaste regels.(nerd) Ghehe, nee oké maar ja, ik vind dat soms zo lullig want dadelijk zeg/bedenk je iets met een andere personage, wat die ander totaal niet wil!


    everything, in time

    In dat geval is er voor zover ik zie geen verschil tussen deze RPG en de anderen haha :']

    @ SoulEater -kuch- Simone (doe ik het weer hahaha): Ja, dan passen wij in feite hetzelfde principe toe als Progeny zojuist uitlegt denk ik..

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 18:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    O koewl ik wil wel meedoen (;

    Alleen snap ik niet waar jullie meningsverschil over gaat,
    leg even uit, want anders doe ik het dadelijk fout ofzo;x


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    O koewl ik wil wel meedoen (;

    Alleen snap ik niet waar jullie meningsverschil over gaat,
    leg even uit, want anders doe ik het dadelijk fout ofzo;x


    O haha maar wij zijn er al over uit! Je kunt niets fout doen joh, vul lekker in. (:
    Het ging over dat we nog niet wisten HOE we het gingen doen.D:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Haha lol kan ook ja, maar dit is een heel andere RPG hè.:Y) En ik vind dat je je eigen regeltjes dan mag bedenken. Fuck de vaste regels.(nerd) Ghehe, nee oké maar ja, ik vind dat soms zo lullig want dadelijk zeg/bedenk je iets met een andere personage, wat die ander totaal niet wil!

    Het mooie in zo'n geval is dan juist dat je er juist voor moet zorgen dat je je personage uit de brand helpt 8D Bijv. iemand martelt ineens vanuit het niets mijn personage (ja ik haal Faith even tevoorschijn :'DD) dan wordt die van mij pissig en komt met een tegenaanval. Zoiets lol.
    Maar ja, je personage een andere RPG'er vermoorden gaat dan weer te ver want dan ben je je character kwijt. En dat zuigt.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Het mooie in zo'n geval is dan juist dat je er juist voor moet zorgen dat je je personage uit de brand helpt 8D Bijv. iemand martelt ineens vanuit het niets mijn personage (ja ik haal Faith even tevoorschijn :'DD) dan wordt die van mij pissig en komt met een tegenaanval. Zoiets lol.
    Maar ja, je personage een andere RPG'er vermoorden gaat dan weer te ver want dan ben je je character kwijt. En dat zuigt.


    Hahah idd, maar ik eis nu wel een voorbeeldstukje van u madame!(nerd)


    everything, in time

    Ik weet dat je van Fjodor houdt <3.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.


    Voila :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ik weet dat je van Fjodor houdt <3.

    (...)

    Voila :Y).


    Oh men, de rillingen over mijn lijf joh. Ik heb een zwak voor bad boys!:9~ Het stukje is aangepast.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    O haha maar wij zijn er al over uit! Je kunt niets fout doen joh, vul lekker in. (:
    Het ging over dat we nog niet wisten HOE we het gingen doen.D:

    O oke (;

    Personage: Goede weerwolf
    Volledige naam: Liv Sophia Cajuki
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Liv
    Goed/Slecht: Ligt eraan wat slecht wordt genoemd, Liv is ervoor om de vampiers uit te roeien.
    Verslaafd aan V: Ja
    Werk: Ophelia werkt af en toe in het stamcafé.
    Wel/niet voor vampierrechten: Niet, Liv vind dat ze moeten worden uitgeroeid.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 18:51 ]


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    O oke (;

    Personage: Goede weerwolf
    Volledige naam: Liv Sophia Cajuki
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Liv
    Goed/Slecht: Ligt eraan wat slecht wordt genoemd, Liv is ervoor om de vampiers uit te roeien.
    Verslaafd aan V: Ja
    Werk: Ophelia werkt af en toe in het stamcafé.
    Wel/niet voor vampierrechten: Niet, Liv vind dat ze moeten worden uitgeroeid.


    Haha, goed/slecht ligt eraan of je mensen pijn wil doen, om het zo maar te zeggen.:'D
    Verder heb je het prima ingevuld hoor!=D


    everything, in time

    Oeh vet, kennelijk heb ik er al een vijand bij 8D
    Me likes.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Oeh vet, kennelijk heb ik er al een vijand bij 8D
    Me likes.


    Hahahahaha, dit gaat nog wat worden met jullie.:'D
    Nouhou! Steeds als ik in dit topic kijk heb ik zo'n grijns op mijn gezicht omdat ik jouw karakter zo sexy vind hè. En dat hij slecht is maakt het er alleen maar geiler op.:9~


    everything, in time

    Ik heb er zin in! :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Progeny schreef:
    (...)

    Hahahahaha, dit gaat nog wat worden met jullie.:'D
    Nouhou! Steeds als ik in dit topic kijk heb ik zo'n grijns op mijn gezicht omdat ik jouw karakter zo sexy vind hè. En dat hij slecht is maakt het er alleen maar geiler op.:9~

    Hahahaha :'D Slechte personen spelen is gewoon episch :Y).
    Hoop wel dat er nog wat weerwolfjes bij komen want een eenmansclan is best zielig lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil best een evil ww maken, maar verwacht niet dat ik veel van het onderwerp snap en dat ik snel ben :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.