• Het verhaal achter mijn username gaat als volgt: BKCP is de sponser van de ploeg van Niels Albert. -veldrijder- En ik supporter voor hem, dus ik zag ook dat velen namen van ploegen kozen, vooral voetbalploegen. Dus waarom gene van de koers? Et voilà! (a)

    Omdat ik van alles dat fantasy is hou en omdat ik toen Wings/Spells aan het lezen was en die ging over Elfjes. ^^


    Let the Night embrace you

    'Neut' is een ironische vorm van 'nee', ikzelf zeg dat niet zo, maar iemand die een ander accent heeft wel. En sinds diegene dat heeft gezegd, ben ik verliefd op dat woord. Het is gewoon geweldig. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Daleks zijn een van de vijanden van the doctor in Doctor Who :}


    There are several things that I have been doing wrong.

    Arrow betekent pijl, en samen met een boog wordt dat pijl en boog. En pijl en boog is mijn favoriete wapen :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn bijnaam is Krull, omdat ik krullend haar heb. Handelsmerk (nerd).
    Dus ik heb altijd iets met Krull als username, en in dit geval alleen Krull dus (nerd).

    Omdat er een betekenis achter zit die ik heel mooi vind,maar moeilijk uitteleggen en die op mij slaat:"The St. Jimmy is a figment of
    Your father's rage and your mother's love"


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wilde iets simpels, maar toch iets herkenbaars. Ik ben gek op mijn kat, dus vandaar Miauw (cat)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Spotgaai komt van het 3e boek van de serie De Hongerspelen. Dat boek heet ook Spotgaai. igenlijk wilde ik MockingJay doen, maar die was al in gebruik -cries-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    BlackMagic omdat DarkMagic al in gebruik was en ik wilde toch iets duisters :P x']


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hel gebruik ik al een tijdje als username... Ze is de Noorse versie van Hades, godin van de onderwereld en tevens een personage uit mijn verhaal ^^

    Het is de titel van een liedje.


    None but ourselves can free our minds.