• Het verhaal achter mijn username gaat als volgt: BKCP is de sponser van de ploeg van Niels Albert. -veldrijder- En ik supporter voor hem, dus ik zag ook dat velen namen van ploegen kozen, vooral voetbalploegen. Dus waarom gene van de koers? Et voilà! (a)

    Flamingo kwam in me op. Die beesten zijn roze, dat ownt(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    R--> Omdat al mijn usernames met de R beginnen, dus deze moest wel met een R beginnen.. En daarbij komt; het is de begin letter van mijn naam.
    Madridista --> heeft met Real Madrid te maken
    En nou ja de x stond er gewoon leuk in


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Een band : D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Het verhaal achter mijn usernaam: Ik vind de tijd heel erg interessant (nerd) (een van mijn zwakke punten). Maar ik vind botten niet bijster interessant, hoor, het klinkt gewoon cool =3


    Our perspective only changes when we change our position.

    Miss omdat iemand anders hem al had(cat) en Wanda als bijnaam van wandelaar van het boek zielen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    reyon=zonnestraal in het Haïtiaans Creools, en ik vond dat wel leuk klinken. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Een liedje, en nu ben ik hem gewoon en verander ik hem nooit meer.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wilde nieuwe naam, zat te denken en keek anime die SoulEater heet..
    Dus naja toen kwam ik dus met SoulEater x)

    En die vorige tsja.. Ik weet niet hoe ik erop kwam ^o)
    Volgens mij zag ik ooit mensen met namen zoals Cola,
    Sinas, Pepsi, Lemonade etc. xD En toen bedacht ik 7up :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chocola omdat ik het zo lekker vind en het op dat moment naast me lag.:9~


    Sometimes it's best not to care.

    KeepAwake een nummer van de 100 Monkeys, een van mijn fave nummers van hun, omdat het gewoon super schattig *kuch* is, haha


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Primrose is het zusje van Katniss Everdeen, mijn heldin :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb veel respect voor de zangeres Adele, A, omdat ze een dijk van een stem heeft. B, ze is niet de dunste, maar doet toch haar ding. C, ik vind haar gewoon geweldig. (':


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik opende een woordenboek en wat kwam ik daar tegen, Armistice en ik vond het wel leuk klinken (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nou ja. Ik breng teveel tijd door op DeviantART, en ik vind de betekenis achter deviant wel bij me passen.


    You move me ......... Kurt

    Eigenlijk wilde ik DefyingGravity doen maar die is te lang Defying Gravity is een nummer uit de Musical Wicekd en word gezongen door Elphaba (Gespeelt door Indina Menzel). Wicked is ook een soort verhaal ginspireerd door The Wizzard of Oz. Het liedje kwam ook in Glee voor en in Glee heb je er 4 versies van. Chris Colfer (Kurt Hummel in Glee) toen hij op school zat mocht hij het liedje nooit zingen en op Glee kreeg hij de kans om het liedje te zingen en het liedje geeft zegmaar de boodschap "Ik versla de zwaartekracht ik kan alles aan als ik mezelf maar ben en me niet verander" En dat maak ik nu mee zegmaar daardoor mijn naam MissGravity