• Het verhaal achter mijn username gaat als volgt: BKCP is de sponser van de ploeg van Niels Albert. -veldrijder- En ik supporter voor hem, dus ik zag ook dat velen namen van ploegen kozen, vooral voetbalploegen. Dus waarom gene van de koers? Et voilà! (a)

    Met wat andere Q personen hadden we een heel leuk gesprek op msn, en eigenlijk was iedereen de hele tijd aan het failen, en maakte we domme fouten. Dus tja, toen kreeg ik deze naam ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Omdat FC Barcelona gewoon de beste voetbalclub is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Van pirates of the Caribbean! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DBSK Staat voor Dong Bang Shin Ki<3

    Koreanse band, deze naam heb ik gekozen omdat ze poosje geleden uit elkaar zijn gegaan, Zo jammer ! want ze waren echt vet goed

    Dus heb ik deze naam om ze als ware een beetje te ''eren'' ^^


    I solemny swear i am up to no good

    failerd schreef:
    Met wat andere Q personen hadden we een heel leuk gesprek op msn, en eigenlijk was iedereen de hele tijd aan het failen, en maakte we domme fouten. Dus tja, toen kreeg ik deze naam ;D


    :Y) Dat was toen best wel grappig


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik wilde een nieuwe naam en een vriendin van me zei steeds '143', dus toen heb ik die gedaa
    (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ben verslaafd aan dat beeld uit night at the museum, die de hele tijd "Gumgum" zegt...... Toen dacht ik aan bubble gum, maar dat vond ik saai. Het werd dus BloodyGum


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil al bijna 6 jaar een keer naar New York, en ik moest denken aan een tijdschrift.

    Ik vind Mayci een mooie naam en geef al mijn accounts zowat die naam.

    Just look at it.
    IIk moest daarover leren tijdens aardrijkskunde en ik vond het een mooi woord!

    Obliviate is een spreuk van Harry Potter en Hermelien gebruikt die op haar ouders en ook nog een keer op die dooddoeners. En Harry Potter is leuk en het is ook nog een mooi woord, vind ik. (krul)

    Circles is een liedje van All Time Low, mijn favoriete band.

    En het zijn rondjes, lol.


    Hope goes lost but never dies.

    MvrLeto Leto is de achter naam van Jared Leto, hij is mijn favo zanger.


    What is youre favo scary movie?

    failerd schreef:
    Met wat andere Q personen hadden we een heel leuk gesprek op msn, en eigenlijk was iedereen de hele tijd aan het failen, en maakte we domme fouten. Dus tja, toen kreeg ik deze naam ;D


    en toen ging ik Incognito..
    mijn faalheid was te groot..
    en daarna moest ik eigenlijk undercover maar is al bezet D;

    hierna wil ik PumpkinQueen ;D omdat de film The Nightmare Before Christmas gwn cuwl is ;D en jack een pumpkinking en ik ben een meisje dus vandaar queen en geen king XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is de plaats waar Sam en Dean Winchester zijn geboren -supernatural-.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.