• Hoi lieve Q'ers!
    Ik ben weer eens bezig aan een nieuw project en aangezien een bijhorende cover me altijd enthousiast maakt, vroeg ik me af of er nog covermakers op Q rondlopen. Zo ja, lemme know, dan geef ik de volledige beschrijving van het verhaal en een pinterest-bord met inspiratie beelden.
    Ohja, degene die me een leuke cover kan bezorgen, krijgt natuurlijk ook credits *O*

    Dus, heeft er iemand interesse?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben recent weer in de photoshop gedoken, dus ik zou wel willen helpen!
    Ik ben er niet heel goed in alleen, bij deze een waarschuwing 😇


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik wil gerust wel iets proberen! Als je een voorbeeld wilt hieronder of kijk even op mijn profiel waar er nog een edit staat:





    als je op Q post wil ik gerust ook wel opmaak lay doen met de cover. Voorbeelden daarvan mijn profiel en Overdose story :)
    (Ik heb ook nog een aantal dingen inactief staan maar als je meer voorbeelden wilt van dingen dan kan ik gerust screens doormailen c;)


    A to the Z

    Oke ik zie de reactie boven mij, dus volgens mij heb je je geweldige covermaakster al gevonden. ^^ maar mocht je nog meer opties willen mag je me gerust meer info sturen. Alleen mijn skills zijn niet súper, dus dat je dat wel weet 😅


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh joepie ^^ dankjewel alle drie!
    @Laura: Voorlopig zet ik hem nog niet op Q, maar ik houd het in mijn achterhoofd! Super mooie voorbeeld-covers btw.
    @Yolanda: Als je er tijd en zin in hebt, is het natuurlijk fijn als je iets probeert ^^

    Het verhaal:

    Het verhaal draait rond een menselijke robot (artificial intelligence). Ze ziet er volledig uit als een mens, maar is dus eigenlijk een robot. Het verhaal speelt zich af in een futurische stad, waar de mensen zich volledig tegen de robots gekeerd hebben. Onder het mom van het ethische aspect (hoe weet ik of ik tegen een mens of een robot aan het spreken ben?), willen ze alle robots uitschakelen. Daarom moet het hoofdpersonage (een robot) zich voordoen als een normale mensentiener.
    Er komt nog een heleboel bij kijken maar ik denk dat dit het belangrijkste is voor de cover.


    Het pinterest bord: klik! Dit is enkel voor inspiratie, ik heb het liefst dat jullie er geen foto's uithalen (want als de perfecte cover-foto ertussen zat, had ik die al gebruikt (bloos) )

    De titel is momenteel 'Onderhuids', maar die kan nog veranderen dus liefst ook een cover zonder titel (:

    Alvast heel erg bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hebben jullie misschien ook enig idee waneer jullie ermee bezig gaan zijn? (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit is wat er eigenlijk in mij op kwam. Ik hou van simpelheid. Maar ik weet niet of jij dat ook ziet zitten? Zit ik een beetje in de buurt, of er juist totaal naast? Ik dacht dat het juist wel mooi was om expres niet al door te laten schemeren dat ze een robot is. Vandaar dat je dat aspect ook niet terug ziet in de cover.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Yolanda: ik hou van de 'simpelheid' van de cover, maar het verhaal speelt zich af in de toekomst en de foto ziet er eerder 'ouderwets' uit, als je begrijpt wat ik bedoel?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil in het weekend wel is een poging wagen!


    The soul needs autumn.

    Ik maak covers, maar alleen met faceclaims.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Grace schreef:
    Ik wil in het weekend wel is een poging wagen!


    Yasss, je weet hoe een grote fan ik ben van je covers ^^

    @Leclerc: Jammer, die heb ik niet :/


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Grace schreef:
    Ik wil in het weekend wel is een poging wagen!


    Is er iets uit de bus gekomen? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Heyhey!

    Dit schepsel is ook weer uit haar onbedoelde hiatus kloof gekropen en wil zeker graag iets voor je proberen! (typt ze terwijl ze er allang mee bezig is.) (;


    Credendo Vides

    Hhmm... Science fiction is voor mij vaak lastiger gebleken dan historisch/fantasy, dus het was zeker een leuke opdracht om mee bezig te gaan! (:
    Dit is wat ik tot nu toe heb. Ben benieuwd wat je ervan vindt! Aanklikbaar voor grotere versie.


    Credendo Vides

    Omgggg I love ittttt
    Het enige wat ik anders zou willen, is de titel niet in het roze (aangezien ik geen fan ben van roze, haha). Kan die misschien in een andere kleur?
    Voor de rest is hij peeeerfect.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    YEAY! Ben blij dat je hem mooi vind! (:
    Ik heb de titel aangepast naar meer paars, of heb je het liever in blauw?


    Credendo Vides