• Ik heb honger, ik trek de koelkast open, en graaf er wat in. Ineens zie ik iets liggen. Ik pak het op. Het is al eens gebruikt, het zit in een halve verpakking in een boterhammenzakje. Ik kan niet zien wàt het is, maar het ziet groen aan alle kanten.
    Ik dus net-niet gillend naar mijn moeder met dat ding. Die gaat heel dat ding zitten te besturderen.
    Houdbaarheids datum:
    1 JANUARI 2008!

    Iewl! Iewl! Iewl!
    Wat is het ranzigste wat jullie in de koelkast vonden? O_O

    Iel x] Het ergste dat ik ooit al in mijn koelkast vond waren mijn vaders salami (met schimmel ;d) en een ouuuude fruitsap. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ew ew ew,
    ik had heeeeel lang geleden een keer op de basischool mn trommel vergeten met een broodje hagelslag erin, en die kreeg ik drie jaar later terug van school dus ik stopte hem zonder te kijken in de koelkast(geenidee waarom) deed ik hem de volgende ochtend open was het helemaal vol met bruine waterige smurrie, gewoon het leek modder.. O.o

    -niet voor beschrijving vatbaar..-


    I miss the days when life was simple.

    Avery schreef:
    Gatver :')

    Ehm, niet uit de koelkast maar een vergeten broodje wat nog ergens onderin mijn schooltas lag. Je kon zeg maar bijna niet meer herkennen dat het een broodje was :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Onze koelkast is nog vrij normaal. x'D

    Wij hadden wel eens nootjes in een plastic bakje in de kelder staan een hele lange tijd terug. Die is dus vergeten tot we ineens allemaal motjes kregen. We waren op expeditie gegaan. We vonden dat doosje terug met al die noten helemaal gemaald, met motjes en larven in. De kippen waren er blij mee x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Van die schoolmelk tóch opengemaakt terwijl die een paar weken over de datum was. Te ranzig voor woorden. Ik was buiten, dus ik in dat ding knijpen. Kwam er allemaal water uit haha XD
    En het stonk zoo erg O_O


    Caution first, always.

    Dat heb ik best vaak met brood, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ieuw.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mayonaise dat in 2007, niet meer houdbaar was. (6)

    uhmm. Opzicht hebben wij niet zo'n enge koelkast.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Gelukkig niet, ons mam kijkt echt elke dag op houdbaarheids data.
    Dus dat hebben we niet:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Avery schreef:
    Gatver :')

    Ehm, niet uit de koelkast maar een vergeten broodje wat nog ergens onderin mijn schooltas lag. Je kon zeg maar bijna niet meer herkennen dat het een broodje was :'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik had wel eens een broodje in mijn kluisje laten liggen in de kerstvakantie. Maar de koelkast houden we altijd schoon en opgeruimd.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    -kotst-


    "Ignite, my love. Ignite."

    haha, ik moet met een schoolproject gaan bestuderen hoeveel schimmels er op één vierkante centimeter brood zit! Hoezo ranzing!?


    Don't dream your life, but live your dream!

    gatver! ik had een keer een perzik in frankrijk, daar bleken maden in te zitten. enja, dat was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goor...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.