• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 16:28 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Speciale shampoo, conditioner, haarmasker enz. enz.
    En bij de kapper tips vragen. Daar hebben ze ook speciaal (best duur maar lekker ruikend) spul voor mensen die vaak hun haar stijlen (of krullen).
    Maar kappers weten het toch altijd het beste hoor.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Sgat, wees gewoon trots op je krullen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je moet sowieso bescherming gebruiken als je het stijlt.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Haar maskertjes en van die speciale shampoo, en minder heet stijlen ;) Lief zijn voor je haar :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Conditioner en shampoo gebruiken die je haar wat vetter houd. Zelf heb ik ook nog een spray die ik wel eens over mijn haar spuitte voordat ik het ging stijlen, maar aangezien mijn haar daar echt ontzettend vet van werd, ben ik er maar mee gestopt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja, stoppen met stijlen. Echt anders krijg je d'r spijt van, fjoeeee.
    Conditioner/masker erin pleuren na je shampoo :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kan het ook altijd brushen. Daardoor wordt je haar ook styler (:
    En dan stop je even met van die warme tang op je haar te zitten..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik stijl mn haar ook. dan föhn ik het eerst en daarna stijl ik het pas. zo blijft het langer stijl :3 maar idd niet te vaak doen, slecht voor je haar


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is nu eigenlijk al te laat. Je moet nu eigenlijk naar de kapper, alles wat dood is eraf laten halen en dan gewoon goed je haar verzorgen met bijv. conditioners. En áls je dan je haar föhnt of stijlt moet je eerst een heatprotector aanschaffen. Gewoon een spray die je erin spuit voordat je gaat stijlen.


    it's so empty living behind these castle walls

    TheBoss schreef:
    Ja, stoppen met stijlen. Echt anders krijg je d'r spijt van, fjoeeee.
    Conditioner/masker erin pleuren na je shampoo :]


    Hope goes lost but never dies.

    Je moet ook protector gebruiken


    Today will be Girl's Day party with you~

    Je moet ook altijd olie in je haar doen, voordat je gaat stijlen. Want ik stijl het nu ook al ruim 2 jaar. En mijn haar is nog mooi (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Je moet ook altijd olie in je haar doen, voordat je gaat stijlen. Want ik stijl het nu ook al ruim 2 jaar. En mijn haar is nog mooi (:

    Oeh, vertel! Welke olie is dat?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    was altijd eerst je haren en breng er dan beschermende creme op en doe eerst fohnen. Door je haren recht te trekken met een borstel en dan te fohnen worden ze ook plat en hoef je daarna minder de stijltang gebruiken. En je hebt ook speciale stijltangen met speciaal metaal waar je haar minder beschadigd wordt!

    -ervaren meisje ;)

    maar ik heb zelf ook vraagje. hoevaak in de week mag je je haren stijlen. ik doe ongeveer 3 x :$

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 13:21 ]


    you only live once

    Anti haarbreuk shampoo van l'Oreal. Die heb ik ook en het bevalt me wel =)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.