• Mijn haren.
    VERDOMME.

    like i said before, mijn haar is héél dik en lang. En wanneer ik het stijl (waar ik zeker een uur over doe ofzo ._.) en smorgens naar school ga in dit vochtige weer, wordt het weer helemaal dik en lijkt het echt onverzorgd! Hoe voorkom ik dit.. dat het weer helemaal verkracht wordt door dat vochtige weer. Want.. ja.. gvd, dan ben ik gewoon uber ugly met die vieze dikke haren die niet plat willen en shit :c


    I live for the applause, you will die for it.

    Laten uitdunnen :')


    In time we hate that which we often fear.

    Staart/vlecht indoen? :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Doe een muts op en tijdens het fietsen een staart in en stopt die staart onder je sjaal en in je jas. Of doe alleen het laatste het werkt echt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Swoon schreef:
    Laten uitdunnen :')

    meh.
    ik bedoel wat ik nu thuis ofzo kan doen. voor morgen, want ik ga zo douchen en daarna haren stijlen.
    maar dat kutweer verpest morgen weer alles en dan ben ik net zon holbewoner.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 20:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Uitdunnen helpt echt niet. Toen mijn haar uitgedund was werd het alleen maar erger.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Papercut schreef:
    Doe een muts op en tijdens het fietsen een staart in en stopt die staart onder je sjaal en in je jas. Of doe alleen het laatste het werkt echt.
    Ohja, da's wel slim ;d


    I live for the applause, you will die for it.

    passerPUNT schreef:
    Uitdunnen helpt echt niet. Toen mijn haar uitgedund was werd het alleen maar erger.

    Dat ligt eraan wat voor haar je hebt :') Moet je het wel aan een kapper vragen die er verstand van heeft.


    In time we hate that which we often fear.

    Swoon schreef:
    (...)
    Dat ligt eraan wat voor haar je hebt :') Moet je het wel aan een kapper vragen die er verstand van heeft.
    Wat voor haar moet je er voor hebben 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    wees blij met je haren, en mijn haar sta altijd poef, en dat ligt goed zo. of bv Lieselotj/Billie, een van de mmoiste meisjes van onze school, haar haar zit vol stroppen en is groter dan haar hoofd :') en ze is enorm schattig en verdomd mooi. maar, als je je echt ergert, vlecht het. en btw, stop met je haar te stijlen, daar ga het kapot van! wees trots op krulletjes, yea, krullen aan de macht!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Razac schreef:
    (...)Wat voor haar moet je er voor hebben 8D

    Ben ik een kapper die er verstand van heeft? :')


    In time we hate that which we often fear.

    Swoon schreef:
    (...)
    Ben ik een kapper die er verstand van heeft? :')
    waarschijnlijk niet. had gekund dat je het wist.


    I live for the applause, you will die for it.

    naar de kapper gaan?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb hetzelfde... Je kunt je haar stijlen en dan een muts op doen terwijl je daar al je haar in vouwt, dan blijft het wel droog.
    Zelf doe ik het altijd in een losse vlecht aan de zijkant van mijn hoofd, zo word ik tenminste niet uitgescholden voor Hermelien (:. Maar je kunt ook gewoon een borstel en andere haarspullen mee naar school nemen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Razac schreef:
    (...)Ohja, da's wel slim ;d

    Dat staart in doen en onder je sjaal doen en in je jas werkt echt goed werkt bij mij ook haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vlecht indoen!
    Dat werkt heel goed. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?