• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 16:28 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    reyon schreef:
    Sgat, wees gewoon trots op je krullen. (cat)

    Dan moet je je haar kort knippen en wachten tot het weer lang is. Is de enige optie. Shampoo's, conditioners en weet ik het wat voor troep zorgen er juist voor dat het proces alleen maar versneld word. xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Deserted schreef:
    Speciale shampoo, conditioner, haarmasker enz. enz.
    En bij de kapper tips vragen. Daar hebben ze ook speciaal (best duur maar lekker ruikend) spul voor mensen die vaak hun haar stijlen (of krullen).
    Maar kappers weten het toch altijd het beste hoor.


    Sometimes it's best not to care.

    Als je het al stijlt, altijd met beschermend spul insmeren (kan je kopen bij oa Etos). Ik zou het een tijdje niet meer stijlen, en wassen met speciale shampoo, conditioner etc.
    Na een tijdje naar de kapper, zij kan de dode punten eraf halen en je advies geven (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik stijlde het ook altijd, omdat ik stomme krullen had, maar ik ben ook gestopt en nu zijn mn krullen wel mooi, dus ik zou gewoon stoppen met stijlen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    van die maskertjes en conditioners enzo,
    en niet elke dag stijlen dan beschadig je je haar sowieso heel erg

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 13:43 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    - eerst bescherming over je haar sprayen voordat je het stijlt
    - stijlen op lage temperatuur
    - stijl niet elke dag je haar, dat is sowieso niet zo goed
    - gebruik speciale shampoo; bv Care & Repair van Syoss


    Never say Never

    Ga naar het kruitvat, koop een flesje (zo'n pompdingetje xd) die roze is met een grijs tutje. Die heeft mijn kapper mij aangeraden en hij is echt fijn!


    your eyes are like stars in the night.